چاپ این صفحه

مسابقات استانی کورس اسب دوانی در میناب

میناب نیو ز: مسابقات کورس اسب دوانی استان هرمزگان در شهرستان میناب برگزار شد. 

به گزارش میناب نیوز ؛مسابقات اسب دوانی با شرکت ۲۳ راس اسب از شهرستانهای میناب،بندرعباس،بندرپل و رودان در ۵ گروه در دهکده ورزشی بسیج در شهرستان میناب برگزار شد.

در گروه اسبهای بومی ۳ ساله اسبهای اژدر از شهرستان میناب به مالکیت اصغر زارعی با چابکسواری یعقوب رنجبر مقام اول و اسب آهو از شهرستان میناب به مالکیت مهدی رحیمی با چابکسواری علی فولاد زاده مقام دوم و اسب نیتروژن از شهرستان میناب به مالکیت مسلم بهرامی با چابکسواری مهدی رحیمی مقام سوم این گروه را کسب کردند.

در گروه اسبهای بومی امتیاز دار اسب عقاب از شهرستان میناب به مالکیت عبدالله شبتاری با چابکسواری فرشید شبتاری مقام اول و اسب میزبان از شهرستان میناب به مالکیت رضا شبتاری با چابکسواری خودش مقام دوم و اسب سلطان از شهرستان میناب به مالکیت امیرظفربخش با چابکسواری مهدی رحیمی مقام سوم را کسب کردند.

در گروه اسبهای فلات ایران اسب بی بی گل از شهرستان میناب به مالکیت آفتاب شجاعی با چابکسواری ابراهیم رحیم زاده مقام اول و اسب پینوکیو از شهرستان میناب به مالکیت محمد شهمیری با چابکسواری امیر حسینی مقام دوم و اسب تیزپا از شهرستان میناب به مالکیت مصطفی ذاکری با چابکسواری جواد محمود نژاد مقام سوم را کسب کردند.

در گروه اسبهای عرب مدرکدار مقام اول اسب هارای مغ احمد از شهرستان بندرعباس به مالکیت امیر حسین آهون بر با چابکسواری مجید بهزادی و مقام دوم و اسب یاتاخان از شهرستان میناب به مالکیت امیرعلی جعفرپور به سوارکاری ابراهیم رحیم زاده و ‌مقام سوم اسب نامیک پاشا از شهرستان بندرعباس به مالکیت علی امیررسولی با چابکسواری مرتضی زمردی را کسب کردند.

 و همچنین در این دوره از مسابقات برای اولین بار در استان هرمزگان یک  دور کورس اسبدوانی به چابکسواری بانوان برگزار گردید.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 3247