امروز: سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 برابر با 14 می 2024

عملیات احداث ورزشگاه ده هزار نفری میناب آغاز می‌شود

میناب نیوز : سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : با هماهنگی انجام شده در همین هفته پیمانکار مستقر و کارگاه تجهیز می شود و عملیات اجرایی پروژه ورزشگاه ده هزار نفری میناب بزودی آغاز می شود.

به گزارش میناب نیوز ، محمد رادمهر با حضور در دفتر طلا مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان، ضمن تشریح مطالبات و نیازهای شهرستان میناب در سرانه های ورزشی و همچنین حمایت از جوانان، بر ضرورت توجه ویژه ملی به میناب تاکید کرد.

وی گفت: جوانان شرق هرمزگان به ویژه میناب در بسیاری از رشته های ورزشی صاحب عناوین ملی و بین المللی هستند ولی امکاناتی متناسب با این امر در شهرستان وجود ندارد.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: گسترش و توسعه امکانات ورزشی تاثیر بسزایی در روحیه و سلامت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت و ما باید شرایطی را فراهم کنیم که تمامی اقشار جامعه بتوانند به امکانات ورزشی دست یابند.

وی بر ضرورت تسریع در رفع موانع و تکمیل ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب، افزود: تسریع در ساخت و ساز و تکمیل ورزشگاه ده هزار نفری که از مطالبه بحق جوانان و ورزشکاران است مورد تاکید می باشد.

رادمهر تصریح کرد : با هماهنگی انجام شده در همین هفته پیمانکار مستقر و کارگاه تجهیز می شود و عملیات اجرایی پروژه بزودی آغاز می شود .

وی از همراهی و همکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و حمایت های مهدی دوستی استاندار هرمزگان تقدیر و تشکر نمود.

قابل ذکر است : این دیدار به دستور و تاکید مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 3799

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge