امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

تیم والیبال مرصاد کنار ترش قهرمان جام رمضان شهرستان میناب

میناب نیوز:تیم والیبال مرصاد کنار ترش قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان میناب شد.

به گزارش میناب نیوز،عباس صالحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات و مسئول کمیته داوران هیئت والیبال شهرستان میناب : مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان میناب با حضور 8تیم در دو گروه 4تیمی به صورت دوره ایی به میزبانی باشگاه فانوس تیاب در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب در بندر تیاب  برگزار شد.

در گروه اول : فانوس تیاب،حکمی،وحدت از روستای مازغ بالا و بندزرک ودر گروه دوم: مرصاد از روستای کنار ترش، آموزشگاه زبان از شهر میناب، شهرداری  تیرور و روستای مازغ پایئن این رقابتها را آغاز نمودند.

از گروه اول:فانوس میزبان و حکمی و از گروه دوم: مرصاد کنار ترش و آموزشگاه زبان شهر میناب به نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا نمودند.

در بازیهای نیمه نهایی آموزشگاه زبان توانست فانوس میزبان را با نتیجه 3بر2 شکست دهد و به فینال راه پیدا نماید.

در دیگر بازی نیمه نهایی حکمی و مرصاد کنار ترش در مقابل هم قرار گرفتند که این تیم با تجربه مرصاد کنار ترش بود که توانست حکمی را شکست دهد و به فینال این دوه از بازیها را پیدا نماید.

در ره بندی نیز دو تیم فانوس و حکمی در برابرهم صف آرایی نمودن که این فانوس بود که توانست مقام سومی این دوره از رقابتها را از آن خود نماید.

در فینال مرصاد و آموزشگاه زبان که بعد از حذف حریفان در فینال رو در روی هم قرار گرفته بودند در یک بازی تماشگر پسند به مصاف هم رفتند که در پایان این مرصاد باتجربه بود که توانست آموزشگاه زبان را 3بر1 شکست و جام قهرمانی را در مقابل هواداران خود بالای سر ببرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در ورزشی
کد خبر: 959

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge