امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

خسارت 1500 ميليارد ريالي سيل در شرق هرمزگان

میناب نیوز : مديركل مديريت بحران استانداري هرمزگان گفت: طبق برآوردهاي صورت گرفته ميزان خسارت سيل اخير در شرق هرمزگان بالغ بر هزار و 500 ميليارد ريال معادل 150 ميليارد تومان بوده است.

به گزارش میناب نیوز ، عليرضا صفا پس از بازديد مناطق سيل زده شهرستان هاي جاسك و بشاگرد و بررسي روند امدادرسانی به سیل زدگان، اظهار داشت: برنامه‌ ریزی و اجرای طرح‌هایی برای جلوگیری از وقوع سیل در این مناطق ضروری است.

وی افزود: یکی از بهترین راه‌ها برای مهار سیل در این روستاها پرهیز از ساخت و سازها در اطراف رودخانه ‌هاست.

مديركل مديريت بحران استانداري هرمزگان درخصوص ميزان دقيق خسارات وارده ناشي از اين سيل، بيان داشت: در اثر بارندگي و جاری شدن سیلاب خسارت‌های فراوانی به منازل مسکونی، تاسیسات، شبکه های آب و برق و اراضی کشاورزی به ویژه در شهرستان‌های جاسك ، بشاگرد ، ميناب، سيريك ، رودان و بندرعباس وارد شده است.

صفا خاطرنشان كرد: طبق برآوردهاي صورت گرفته ميزان خسارت سيل اخير در شرق هرمزگان بالغ بر هزار و 500 ميليارد ريال معادل 150 ميليارد تومان بوده است.

در این بازديد از نزدیک مشکلات و خسارت وارده به اهالی روستاهاي سيل زده بررسي و تعدادی از اهالی روستاها نیز که در جریان سیلاب دچار خسارت شده‌ بودند، مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند

4549 بازدید
رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در حوادث
کد خبر: 2124

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge