امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

هشدار مديريت بحران در خصوص ورود سامانه بارشي به هرمزگان

میناب نیوز:مديركل مديريت بحران استانداری هرمزگان گفت: بر اساس پيش بيني هاي هواشناسي از بعد از ظهر 28 دي ماه تا سه شنبه 30 دي ماه در اكثر مناطق استان، بارش سنگين باران، آبگرفتگي معابر، طغيان رودخانه ها و بارش تگرگ پيش بيني مي شود.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، ارسلان بهاري ميمندي در خصوص نفوذ سامانه بارشي به  استان هرمزگان طي روزهاي يكشنبه تا سه شنبه و احتمال بارش سنگين باران، آبگرفتگي معابر، طغيان رودخانه ها و بارش تگرگ هشدار داد.  

وي ادامه داد: با توجه به بررسي نقشه ها و مدل هاي پيش يابي هواشناسي وتحليل داده هاي جوي به لطف پروردگار بارش رحمت الهي در اكثر نقاط استان به این شرح است که از بعد از ظهر يكشنبه 28/10/93 تا ظهر سه شنبه 30/10/93 در مناطق شرقي و شمالي استان ميزان بارش ها قابل ملاحظه خواهد بود كه سبب آبگرفتگي معابر عمومي ، ريزش تگرگ ، طغيان رود خانه هاي فصلي و سيلابي شدن مسيلها خواهد شد.  

مديركل مديريت بحران استانداری هرمزگان افزود: طي اين مدت با افزايش سرعت باد شرايط نامساعد دريايي در خليج فارس ، جزاير استان ، تنگه هرمز و درياي عمان پيش بيني مي شود و از روز سه شنبه با خروج اين سامانه تا پايان هفته كاهش محسوس دما رخ مي دهد.

بهاری همچنين از اعضاء شوراي هماهنگي مديريت بحران استان و شهرستان هاي تابعه خواست ضمن حفظ آمادگي كامل، اطلاع رساني و هماهنگي لازم را جهت مواجهه با هرگونه حادثه احتمالي معمول نمايند.  

وي در ادامه افزود: مردم از تردد در حاشيه رودخانه ها خودداري كرده و از چراي دام در مناطق مستعد سيلاب و رعد و برق اجتناب کنند.

 

3270 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در حوادث
کد خبر: 431

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge