امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

مسدود شدن محور جاسک به میناب به علت طغیان رودخانه

میناب نیوز:دبیر ستاد مدیریت بحران جاسک گفت: به علت بارندگی های دیشب در بشاگرد وهمچنین صبح امروز در روستاهای غرب جاسک به علت طغیان رودخانه ها و آبنماهای جاسک جاده محور جاسک به میناب مسدود شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری جاسک، احمد گمتیلی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان جاسک در حاشیه بازدید از جاده محور جاسک به میناب گفت: بارندگی در ساعات اولیه صبح امروز درسمت غرب جاسک شروع به باریدن کرد وتا ساعت 10 صبح  موجب طغیان رودخانه گردید.

 گمتیلی در ادامه افزود: بارندگی دیشب در بشاگرد وصبح امروز در روستاهای غرب جاسک موجب طغیان رودخانه ها وآبنماهای محور جاسک به میناب  واین مسیر در حال حاضر مسدود شد.

 وی افزود: از دیروز وساعات اولیه صبح امروز اکیپ عملیاتی راهداران اداره راه وشهرسازی به حالت آماده باش بودند که از اول صیح امروز در کنار آبنماها برای کمک به مسافران در صورت بروز مشکلات احتمالی حاضر  هستند.

 دبیر مدیریت بحران شهرستان جاسک بیان داشت: در حال حاضر28 میلی متراز طرف هواشناسی در جاسک بارندگی اعلام شده و  تمام آبنماها از جاسک کهنه گرفته تا کوئیک باغان ، گتان وانتهای جاده محور جاسک به میناب مسدود می باشد.

 وی در پایان افزود: در آبنمای باغان یک دستگاه وانت واشگون گردیده  که اکیپ راه وشهرسازی در حال بیرون آورده خودرو از آبنما می باشند خوشبختانه راننده سالم  می باشد وهیچ گونه صدمه ندیده است .

 

4070 بازدید
رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در حوادث
کد خبر: 437
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge