امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

شترها درجاده جاسک میناب قربانی می گیرند

میناب نیوز :جاده جاسک به میناب یکی از جاده های پرخطر و پرحادثه است کم عرض بودن این جاده از یک طرف و وجود شترهای رها شده دراین مسیر موجب برخورد با خودروها می شود.

به گزارش میناب نیوز به نقل ازصبح ساحل، درهر ماه تعداد زیادی از شهروندان جاسکی در مسیر جاسک میناب جان خود را از دست می دهند.

در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 91 برخورد یک پژو مسافربری مسیر جاسک به میناب با شتر موجب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 4 نفر از شهروندان می شود.

این اولین وآخرین تصادف وبرخورد خودروها با شتر دراین مسیر نیست چرا مسوولین شهرستان جاسک بفکر ساماندهی وجمع آوری شترهای رها شده این مسیر نیستند.

متولی این امر کیست چرا مسوولین با صاحبان شترها رها شده برخورد نمی کنند.درجلسات ساماندهی و جمع آوری شترهای رهاشده که هرچندگاهی درمحل فرمانداری برگزار می شود.

مصوباتی مبنی بر جمع آوری شترهای رها شده درمسیر جاده جاسک به میناب تصویب می شوداما این مصوبه ها بطور جدی اجرا نمی شود. بعضی از ادارات شهرستان درجلسه ساماندهی شترهای رها شده مسئول وماموراین کار می شوند.اما بطور جدی وارد عمل نمی شود.

سوال ما از مسئولین امر این است چرا بصورت جدی با این معضل برخورد نمی شود. جواب کشته شدن جوانان وشهروندان جاسکی در مسیر جاسک به میناب براثر برخورد با شترهای رهای شده چه کسی باید بدهد.

مردم جاسک بشدت ازاین قضیه گله مند هستند. امیدوارم مسئولین شهرستان درجلسات ساماندهی وجمع آوری شترهای رهاشده تصمیم قاطعی مبنی بر جمع آوری وجریمه سنگینی برای صاحبان شترهای رهاشده بگیرند. جاده جاسک به میناب 220 کیلومتر است که شترهای زیادی دراین مسیر رها شده هستند.

2949 بازدید
رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در حوادث
کد خبر: 970
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge