امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

یکی از مشکلات شهرداری میناب عدم تصویب بازنگری طرح جامع شهری است

میناب نیوز: شهردار میناب گفت:یکی از مشکلات این شهرداری عدم تصویب بازنگری طرح جامع شهری است.

به گزارش میناب نیوز محمد داش جان در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار در شهرداری میناب برگزار شد ضمن تبریک این روز به خبرنگاران ، اهالی رسانه ، مطبوعات گفت:شغل خبرنگاری در جامعه ، جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد خبرنگاران انسان های صادق و مخلص و مجاهدان بی منت در جامعه هستند و افزود خبرنگار باید اصل بی طرفی خود در انتشار خبر راعایت کند.

شهردار میناب در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به آسفالت کوچه و معابر اصلی محلات شهر میناب تصریح کرد: الحمد الله با برنامه ریزی شورای اسلامی شهر میناب و مجموعه شهرداری روند رو به رشدی در این زمینه داشته ایم و در چهار ماه نخست امسال بیش از سال گذشته آسفالت در کوچه ها و معابر انجام شده است.

وی افزود :یکی از برنامه های شورای اسلامی و شهرداری میناب تسریع در روند احداث بلوار امام علی (ع) شهر میناب است ؛ که در سال جاری با تصویب 200 میلیون تومان از بخش تملک دارایی استانی و 300 میلیون تومان از ماه 180قانون برنامه پنجم توسعه ، ان شا الله در سال جاری شاهد روند رو به رشد این پروژه در شهر میناب خواهید شد.

این مدیر مسئول با اشاره به جایگاه ویژه بانوان و هنرمندان در جامه اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در استان و شهرستان احداث پارک بانوان و در بخش فرهنگی نیز احداث 3 پلاتو در دستور کار شهرداری است.

وی یکی از دغدغه های اصلی مردم شهر میناب بازنگری طرح جامع شهری میناب است و افزود مردم در زمینه ساخت و ساز در میناب با مشکل رو به رو هستند.

داش جان در ادامه سخنان خود از مدیر کل را ه وشهرسازی استان هرمزگان خواستار شد :نسبت به تصویب طرح جامع شهری میناب اقدامات عملی از سوی این اداره کل صورت گیرد.

وی در پایان از مردم میناب به پاس همراهی با مجموعه شهرداری و احترام به قوانین شهردای تشکر کردند.

عبدالعلی زائری رئیس شورای اسلامی شهر میناب نیز در این نشست ، ضمن تبرک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران ، اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان میناب افزود خبرنگاران صادقانه و خالصانه در عرصه خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم تلاش می کنند.

شایان ذکر است : در پایان این نشست از خبرنگار میناب به مناسبت روز خبرنگار از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری میناب تجلیل صورت گرفت.

رای دادن به این مورد
(3 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1215

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge