امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

گنجینه فرهنگی هرمزگان به دنیا معرفی شود

میناب نیوز: امام جمعه شهرستان میناب گفت:گنجینه فرهنگی هرمزگان به دنیا معرفی شود.

به گزارش میناب نیوز ، حجت‌الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر دیروز در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار در دفترامام جمعه این شهرستان برگزار شد ؛ضمن تبریک این روز به خبرنگاران ، اهالی رسانه ، مطبوعات گفت:خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند.

وی با اشاره به عصر ارتباطات و ایجاد شبکه های اجتماعی و ارسال لحظه به لحظه خبرها افزود : خبرنگاران باید آنلاین باشند و خبر را به موقع و قبل از اینکه خبر سوخته شود به اطلاع مخاطبان برساند.

امام جمعه شهرستان میناب در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که خبرنگار باید اولویت های جامعه را بداند و براساس این اولویت ها بیانگر درد مردم باشد.

وی همچنین گفت :خبرنگاران افسران جنگ نرم در عرصه اطلاع رسانی هستند و باید جمهوری اسلامی ایران را در برابر حجم های امپراطوری های خبری جهان کمک کنند.

معتمدی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله مشکلات آب شهرستان میناب اشاره کردند و اذعان کرد :انبه و لیمو و دیگر درختان مثمر در این شهرستان بر اثر مشکلات آب خشک شده اند.

خطیب جمعه میناب در ادامه گفت: مسئولان استانی باید در جهت رفع مشکل آب شهرستان میناب گام های اساسی بردارند.

وی در پایان با اشاره به فرهنگ غنی مردم در استان هرمزگان وبه ویژه شهرستان میناب خطاب به خبرنگاران و مسئولان تاکید کرد : در جهت معرفی گنجینه فرهنگی هرمزگان به دنیا تلاشی مضاعف داشته باشند.

شایان ذکر است : در پایان این نشست از خبرنگار میناب به مناسبت روز خبرنگار از طرف امام جمعه شهرستان میناب و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تجلیل صورت گرفت.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1216

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge