امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

استاندار هرمزگان در دیدار سرمایه گزاران چینی مطرح کرد

میناب نیوز ، استاندار هرمزگان گفت: ما از سرمایه گذاری خارجی در بخش معادن و صادرات مواد معدنی و تولید فولاد در هرمزگان حمایت خواهیم کرد.

به گزارش میناب نیوز، دكتر جاسم جادری در دیدار با گروهی از سرمایه گذاران کشور چین با اشاره به وجود ظرفیت 40 میلیون تنی حمل و نقل ریلی کالا در هرمزگان، عنوان کرد: در حال حاضر تنها نزدیک به 15 میلیون تن ظرفیت حمل و نقل کالا از طریق راه آهن در هرمزگان مورد استفاده قرار می گیرد که می توان با توجه به ظرفیت موجود سرمایه گذاری خوبی در این بخش برای حمل و همچنین صادرات کالا انجام داد.

وی ادامه داد: ما برای کمک به صادرات سنگ آهن و سایر فلزات، از ایران به چین از طریق استان هرمزگان آمادگی داریم و پیشنهاد می کنیم در این راستا از ظرفیت حمل و نقلی ریلی و بنادر هرمزگان استفاده شود.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین ظرفیت تولید 10 میلیون تن فولاد در منطقه ویژه خلیج فارس و ایجاد ظرفیت تولید فولاد در شهرستان پارسیان استان هرمزگان نیز برای این استان پیش بینی شده که ما از سرمایه گذاری خارجی در این بخش استقبال می کنیم.

جادری با اشاره به تقاضای سرمایه گذاران چینی برای سرمایه گذاری در بخش معدن در هرمزگان، تصریح کرد: در این زمینه نیز هرمزگان ظرفیت خوبی برای اکتشاف و استخراج و همچنین صادرات مواد معدنی دارد که همکاری لازم را برای سرمایه گذاری انجام خواهیم داد.

شایان ذکر است؛ در این دیدار سرمایه گذاران چینی درخواست های خود پیرامون صادرات سنگ آهن از طریق استان هرمزگان و همچنین سرمایه گذاری در بخش معدن را مطرح کردند که این مسائل مورد بررسی قرار گرفت.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1252

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge