امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

افتتاح 7 پروژه عمرانی در اولین روز هفته دولت در شهرستان میناب

میناب نیوز: در اولین روز از هفته دولت 7 پروژه عمرانی در شهرستان میناب با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی با اعتبار 61 میلیار ریال افتتاح شد.

به گزارش میناب نیوز ،علی رئوفی در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان میناب در اولین روز هفته دولت با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به جایگاه برخورداری شهرهای سندرک و بشاگرد از خدمات دولتی قبل و بعد ازانقلاب گفت: الحمدالله به برکت این نظام شاهد ارائه خدمات بهتر به مردم بودیم.

وی ادامه داد در سال های گذشته مسئولین براساس توانشان به ارائه خدمات به مردم پرداخته اند وافزود حال نیز مردم از این دولت انتظار خدمت دارند.

رئوفی با بیان این مطلب که دولت تدبیر و امید در سیاست های داخلی و خارجی موفق عمل کرده است خاطر نشان کرد : یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید مذاکرات موفق در زمینه هسته ای و رفع تحریم ها است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهمور کشورمان در دیدار با استانداران گفت: مردم در چند ماه آینده اثرات رفع تحریم را در زندگی خود مشاهده خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان افزود : با توجه به سیاست های خا رجی موفق دولت تدبیر و امید امروز ما شاهد رقابت شدید کشورها برای سرمایه گذاری در استان و کشور هستیم.

وی در بخشی دیگر ازسخنان خود گفت : دولت برای افزایش رفاه اجتماعی مردم در بخش درمان از اردیبهشت 93 طرح بیمه سلامت را در کشورکلید زده است.

رئوفی در پایان به مسئله استخدامی دستگاه های دولت پرداخت و عنوان کرد : آزمون استخدامی به وسیله سازمان سنجش برگزار می شود و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای اینکه بتواند در این آزمون قبول شوند باید سطح عملی خود را افزایش دهند.

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این آیین ضمن تبربک هفته دولت گفت: برنامه ریزی ها در شهرستان برای ارائه خدمات بهتر به مردم براساس اولویت ها و به گونه ای انجام می شود که اکثر مردم از این خدمات برخوردار باشند.

علیرضا پاکدامن در پایان اذعان کرد: 7 پروژه عمرانی از مجموع 83 پروژ شامل آزمیشگاه و مرکز درمانی گوربند، مدرسه 3 کلاسه پشته مهنو و 10 کلاسه سندرک ، مرکز بهداشتی درمانی روستای حکمی و بن در، روکش آسفالت راه روستایی تمبک –کلاهی ، راه روستایی مازاوی،برق رسانی به پروژه مسکن مهر در اولین روز هفته دولت افتتاح شد و مابقی پروژه ها تا پایان هفته دولت تقدیم مردم این شهرستان می شود.

شایان ذکر است : در این روز همچنین کلنگ پارک بانون در میناب به زمین زده شد و در جلسه شورای اداری شهرستان نیز ار همسران مدیران شهرستان تجلیل به عمل آمد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1267

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge