امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

آغاز فعالیت سرمایه‌گذار کره‌ای در میناب طی یک ماه آینده

میناب نیوز :مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طی یک ماه آینده زمینه شروع فعالیت سرمایه‌گذار کره‌ای را در شهرستان میناب ایجاد خواهیم کرد و مجوزات لازم در خصوص راه‌اندازی کارخانه صنعتی و معدنی صادر خواهد شد.

 به گزارش میناب نیوز به نقل از  فارس ، خلیل قاسمی بعدازظهر  دیروز در نشست سرمایه‌گذاری در معادن با حضور سرمایه‌گذارانی از کشور کره جنوبی اظهار داشت: در شهرستان میناب پنج محدوده عظیم معدنی وجود دارد که مطالعات آن نیز انجام شده است و آماده هرگونه بهره‌برداری است.

وی افزود: این اطمینان برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی وجود دارد که با احداث کارخانه، خوراک لازم در مدت طولانی برای آنان وجود خواهد داشت و جای نگرانی در این خصوص نیز وجود ندارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طی یک ماه آینده زمینه شروع فعالیت سرمایه‌گذار کره‌ای را در شهرستان میناب ایجاد خواهیم کرد و مجوزهای لازم در خصوص راه‌اندازی کارخانه صنعتی و معدنی صادر خواهد شد و فصل جدیدی فراروی میناب گشوده می‌شود.

قاسمی در پایان یادآور شد: تمامی تلاش ما در سایه تعامل و همکاری میسر است و به‌خصوص حمایت‌های استاندار هرمزگان بر توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای فعالیت صنایع نیاز است.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1847

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge