امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

تا ذوالقدر زنده هست انتزاع هرمزگان امکان‌ پذیر نیست / مسؤولین فارس فقط می‌توانند خواب گاوبندی ( پارسیان ) را ببینند

میناب نیوز : نماینده شرق هرمزگان در مجلس خطاب به مسؤولین استان فارس گفت: فقط می‌توانید خواب ببنید اگر ما هرمزگانی‌ها بگذاریم شما فارسی‌ها به بهانه اسم استانتان بخواهید ذره‌ای از خاک ما را جدا کنید و تا من زنده هستم انتزاعی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش میناب نیوز. به نقل از فارس ، سیدمصطفی ذوالقدر شامگاه پنجشنبه در گردهمایی نه به انتزاع گاوبندی از هرمزگان که در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: این اولین بار نیست که به استان هرمزگان تجاوز شده است آن زمانی که استان کرمان می‌خواست به جاسک و زیارت‌علی و چهل روستای آن دست درازی کند من تنها بودم و یک‌تنه مقابل تمام زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کردم.

وی ادامه داد: قرار بود استاندار کرمان به منطقه زیارت‌علی بیاید و با مردم صحبت کند که اگر مردم خواستار پیوستن به استان کرمان بودند نمایندگان نیز موافقت کنند اما چنین نشد و وی نیامد چراکه من در سخنرانی‌ خود گفته بودم هر مسؤول کرمانی اگر به زیارت‌علی آمد پایش را قلم کنید جوابش را من می‌دهم.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز فارسی‌ها آمده‌اند و خواستار گاوبندی شده‌اند. زمانی کرمانی‌ها به بهانه متصل شدن به دریا آمدند که من با آنها مقابله کردم، چیزی که آن روز به کرمانی‌ها گفتم امروز به فارسی‌ها می‌گویم که تا ذوالقدر زنده هست انتزاع هرمزگان امکان‌پذیر نیست.

ذوالقدر در ادامه گفت: ما ایرانی‌ها همه برادر، همدل و همراه و زیر سایه نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و حرفی که آن زمان به کرمانی‌ها گفتم امروز نیز به فارسی‌ها می‌گویم؛ اگر می‌خواهید اسکله بزنید بروید و بزنید، اگر می‌خواهید جاده بسازید بروید و بسازید‌، اگر می‌خواهید از دریا استفاده کنید و تجارت کنید بروید و این کار را انجام دهید ولی خواب این را ببینید که ما هرمزگانی‌ها بگذاریم شما فارسی‌ها و کرمانی‌ها به هر بهانه‌ای ذره‌ای از خاک ما را جدا کنید.

رای دادن به این مورد
(3 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1853

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge