امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

مشکلات مرزنشینان حل شود / کمبود آب ، شهرستان میناب را آزار می‌دهد

میناب نیوز : نماینده مردم جاسک، میناب، بشاگرد و رودان در مجلس با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکل کمبود آب در میناب توسط دولت گفت: باید مسائل مرزنشینان منطقه حل شود.

به گزارش  میناب نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید مصطفی ذوالقدر در نشست علنی روز (چهارشنبه، 23 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: به وزارت صنعت در خصوص ایجاد محدودیت برای واردات برنج و روغن مرزنشینان تذکر می‌دهم به دلیل اینکه جلوی 50 درصد و بیشتر، در زمینه واردات محصولات توسط مرزنشینان و ساکنان ساحل دریا در منطقه‌های جاسک، میناب، بشاگرد و رودان گرفته شده است.

نماینده مردم جاسک، میناب، بشاگرد و رودان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از سازمان‌ها مانند گمرک و دریابانی برای واردات محصولات موردنیاز توسط مردم بومی منطقه مسئله ایجاد می کنند، این در حالی است که اقوام مرزنشینان منطقه در کشورهایی مانند امارات معیشت بهتری دارند.

ذوالقدر افزود: در ماه رمضان از کشورهای همسایه هدایا برای مرزنشینان حوزه انتخابیه‌ام ارسال می‌شود که متاسفانه دریابانی اجازه ترخیص به آن نداده و امکان فساد مواد غذایی وجود دارد.

وی ادامه داد: به رئیس جمهور در خصوص مشکلات کمبود آب شهرستان میناب تذکر می‌دهم به دلیل اینکه وزارت نیرو نمی‌تواند مشکلات را حل کند، همچنین دانش‌آموزان مدارس بشاگرد، جاسک و حوزه انتخابیه‌ام بدون استفاده از تجهیزات سرمایشی گرما را تحمل می‌کنند بنابراین دولت باید زودتر مشکلات منطقه را حل کند.

نماینده مردم جاسک، میناب، بشاگرد و رودان در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید پول بیمه و خسارات کشاورزان منطقه را بپردازد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1890

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge