امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

بانک ها به تعهدات خود در هرمزگان عمل کنند

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : بانک ها به تعهدات خود در هرمزگان عمل کنند. 

 به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که در محل واحد صنعتی تولید روغن نباتی در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس برگزار شد، با قدردانی از فعالیت های این واحد صنعتی، عنوان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید تنظیم روابط اقتصادی است تا در قالب مهار تورم، تولید را رونق دهیم.

وی با تاکید بر استمرار مهار تورم، افزود: براساس وعده دکتر روحانی رئیس جمهوری برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی نرخ تورم با تلاش دولت تدبیر و امید در کشور تک رقمی شد که این کاری بی نظیر بوده که هیچ کدام از دولت ها پس از انقلاب اسلامی موفق نشده بودند تورم افسار گسیخته را مهار کنند اما امروز تورم تک رقمی شده که باید این روند استمرار داشته باشد.

استاندار هرمزگان خواستار پایبندی بانک ها به اجرای تعهدات خود و پرداخت های متعدد تسهیلات به واحدهای تولیدی شد تا تولید رونق پیدا کند. جادری تصریح کرد: در سال 94 بیش از 50 درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان محقق شد و باید آثار این مصوبات در رفع موانع تولید مشخص شود.

وی گفت: از مدیران بانک های استان انتظار داریم آمار قابل قبولی در چارچوب مصوبات کارگروه از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی ارائه دهند چون بانک ها می توانند به بخش های صنعت و کشاورزی و خدمات با پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش کمک کنند تا از رکود خارج شوند.

شایان ذکر است؛ استاندار هرمزگان به همراه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان از واحد صنعتی تولید روغن نباتی در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس بازدید کرد و با روند کار این واحد تولیدی آشنا شد

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1894

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge