امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

کارخانه قند میناب پس از 5 سال تعطیلی مجددا شروع به کار خواهد کرد

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: کارخانه تولید قند شهرستان میناب پس از 5 سال تعطیلی هفته آینده مجددا شروع به فعالیت خواهد کرد.

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی با اشاره به  جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد :  جلسات و برنامه ها و پروژه ها در قالب اقتصاد مقاومتی باید برای مردم ملموس باشد .

وی ادامه داد با توجه به تاکیدات و برنامه کاری دولت تمام تلاش ها بایستی در راستای تسهیل و رفع موانع پیش رو واحد های تولیدی و سرمایه گذاران باشد که اولویت اصلی آن بایستی منتج به نتیجه قابل قبول برای مردم باشد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب همچنین خاطر نشان کرد : هدف دولت از تدوین برنامه ها و دستورالعمل ها ایجاد رونق اقتصادی و عملیاتی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی و به نتیجه رساندن این برنامه ها می باشد پس لازم است این مقوله مهم مدنظر همه دستگاهها و نهادهای متولی حوزه اقتصاد و صنعت باشد.

وی در ادامه اظهار کرد :  تحقق خواسته مردم در حوزه رونق تولید و ایجاد اشتغال از مهمترین دغدغه های دولت تدبیر و امید است که بحمدالله شاهد گشایش و رونق اقتصادی در کشور هستیم و دولت نیز تسهیلات و تمهیدات خوبی را برای این موضوع مهم در نظر گرفته است و بایستی در شهرستان میناب نیز زمینه استفاده از این تسهیلات فراهم شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب با اشاره به اینکه رفع موانع تولید شرکت های تولیدی و خدماتی شهرستان مختص به یک یا چند دستگاه خاص نیست عنوان داشت: همه دستگاهها و سازمان ها موظف به همکاری در راستای رفع موانع و همچنین تسهیل فرایند تولید برای تولیدکنندگان و کارآفرینان می باشند و کوتاهی و کم کاری از هیچ دستگاهی قابل قبول نمی باشد.

وی یاد آور شد هدف از ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را تلاش با قید فوریت در حل مشکلات تولیدی و اقتصادی کشور با استفاده از ظرفیتهای موجود عنوان کرد و افزود : این ستاد محلی برای رسیدگی به خواسته های تولیدکنندگان و رفع دغدغه آنها می باشد که در شهرستان میناب این روند با جدیت در حال پیگیری است.

معاون استاندار هرمزگان گفت : برگزاری جلسات توسط دستگاهها بایستی خروجی قابل لمس برای مردم داشته باشد که خوشبختانه با تلاش و پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان، در طی دو ماه گذشته مشکل کارخانه قند شهرستان بعنوان یکی از واحدهای تولید غیر فعال پس از 5 سال، با خط تولید جدید و با 12 نفر اشتغال زایی مستقیم در خط تولید از هفته آینده شروع به فعالیت خواهد داشت.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه علاوه بر پیگیری مشکلات و موانع واحدهای تولید غیر فعال یا نیمه فعال شهرستان فرایند جذب سرمایه گذار و ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی جدید با رویکرد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بر اساس برنامه های دولت در حال پیگیری می باشد و امیدواریم شاهد توسعه و رونق اقتصادی شهرستان میناب باشیم.   

رای دادن به این مورد
(2 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1895

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge