امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

وضعیت آموزشی هرمزگان در کشور ارتقا یابد / جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان

میناب نیوز :معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت : وضعیت آموزشی هرمزگان  در کشور ارتقا یابد. 

 به گزارش میناب نیوز ، بهروز اکرمی در جمع دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان، بيان داشت: شما معلمان اصلی ترین الگوی دانش آموزان هستید و نحوه رفتار و کردار شما اثرگذاری ویژه ای در آینده سازان  استان و کشورمان دارد.

وی با بیان اینکه شما با قشری از جامعه ارتباط مستقیم دارید که شخصیت آنها در حال شکل گیری است افزود: اگر شخصیت آنها را به گونه ای شکل دادید که برای جامعه اسلامی و خدمت به بشریت مفید واقع شدند قطعا موفق عمل کرده اید.

اکرمی ادامه داد: چگونه یک معلم می تواند امر تعلیم و تربیت را به درستی انجام بدهد در صورتی که خودش اطلاعات کامل و جامع در این زمینه را نداشته باشد.اولین خصوصیتی که شما معلمان باید داشته باشید دانایی و توانایی در انتقال دادن این دانایی به دانش آموزان است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری با بیان اینکه یادگیری یک فرآیند است و شما به عنوان یک معلم باید از یک فرایند مستمر یادگیری برخوردار باشید، گفت: شما باید بهتر از هر کسی جامعه خود را بشناسید و تجزیه و تحلیل درستی از فرهنگ جامعه ای که داریم در آن زندگی می کنیم داشته باشید چرا که کسانی که شخصیت آنها به دستان توانمند شما قرار است شکل بگیرد در این جامعه زندگی می کنند.

وی گفت: امروزه جامعه ما علاوه بر نقاط قوت و خوب متاسفانه نقاط ضعف و مشکلاتی هم دارد که نباید چشمانمان را بر آنها ببندیم بلکه با شناخت و درک صحیح از آنها در پی برطرف کردن آنها باشیم.

این مقام مسوول گفت: امروز جامعه ما نیازمند یک سری معیارهایی است که یا نداریم یا ضعیف هستیم، استانمان هرمزگان درحوزه آموزشی اعم از یادگیری، مطالعه، سطح آگاهی، همکاری جمعی، گفت و گو و بیان کردن دچار مشکل است که این وظیفه شما معلمان را سنگین تر می کند و شما علاوه بر رفع این مشکلات باید در حوزه آسیب های اجتماعی هم کمک کنید و نگرانی هایی که وجود دارد را بر طرف سازید.

اکرمی اظهار داشت: متاسفانه وضعیت آموزشی استان هرمزگان خیلی مناسب نیست و رتبه های آموزشی ما در کشور رتبه های خوبی نیست و باید همه خصوصا مسوولان آموزش و پرورش استان تلاش کنند تا وضعیت آموزشی استان را در کشور ارتقا بدهیم.

اولین جشن دانش آموختگی 400 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هرمزگان به همراه خانواده هایشان و با حضور مسئولان کشوری و استانی در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1908

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge