امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

خبرنگاران مینابی ما را در مسیر صحیح خدمت رسانی یاری می کنند

میناب نیوز : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب گفت : خبرنگاران مینابی ما را در مسیر صحیح خدمت رسانی یاری می کنند .

به گزارش میناب نیوز   ، جعفر متقی  در مراسم تجلیل از خبرنگاران واصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک روز خبرنگار  اظهار کرد : اصحاب رسانه با همکاریهای مناسب خود در خبر نویسی وگزارش نویسی ما را در مسیر صحیح خدمت رسانی یاری می کنند

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه  ورزش شهرستان میناب فقط یک استادیوم ورزشی را در خود میدید به دنبال ساخت ورزشگاهی دیگر برای ورزشکاران شهرستان شدیم که با پیگیریها وتلاشهای همه مسئولان در شهرستان واستان روند ساخت این استادیوم به مراحل پایانی خود رسیده وتا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

متقی گفت: با توجه به اینکه آغاز به کارساخت  این استادیوم در دولت تدبیر و بوده است این مکان ورزشی به نام «تدبیر وامید» نام گذاری شده است.

متقی بیان کرد : اعتبارات ساخت این استادیوم ورزشی از محل اعتبارات استانی وماده ۱۸۰ تامین شده است.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان میناب گفت: یکی از ورزش هایی  که در استان به فراموشی سپرده می شود بازی های ورزشی بومی ومحلی است که با عدم توجه به توسعه آنها در معرض فراموشی کامل دارند.

متقی افزود : بازی های بومی محلی ،بازی های مفرح وشادی هستند که تماشاگران زیاد وخاص خود نیز دارند اما به علت اینکه توجهی در استان به این نوع بازی نشده وبرای آن لیگی وجود ندارد از بدنه ورزش استان فاصله گرفته است.

وی عنوان کرد : در شهرستان میناب لیگ استانی بازی های بومی محلی راه اندازی می شود تا علاقه مندان به این ورزش بومی باری دیگر آن رادر قالب لیگ انجام دهند.

جعفر متقی با بیان اینکه در شهرستان میناب در همه رده های سنی ورزشکارانی در اردوهای تیم ملی وجود دارد گفت: استعداد ورزشکاران مینابی مثال زدنی است وبیش از ۱۳ ورزشکار آقا وخانم به اردوی تیم های ملی  دعوت شده اند.

متقی تصریح کرد : ورزشکاران مینابی دعوت شده به اروهای تیم ملی در رشته های : کریکت یک نفر، والیبال یک نفر ، فوتبال امید وجوانان سه نفر، بسکتبال سه نفر،فوتسال سه نفر،پرورش اندام ودومیدانی دونفر در کنار دیگر بازیکنان تیم ملی حضور پیدا می کنند.

وی گفت: بیشتر این ورزشکاران و افتخار آفرینان ازقشر معلول های ذهنی هستند که عناوین مختلف داخلی وخارجی را کسب کرده اند.

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1926

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge