امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

مردم مرزنشین میناب و هرمزگان بزرگترین ضربه را از قاچاقچیان بزرگ و سازمان یافته خورده اند

میناب نیوز :  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : مردم مرزنشین شهرستان میناب و استان هرمزگان بزرگترین ضربه را از قاچاق و قاچاقچیان بزرگ و سازمان یافته خورده اند. 

 به گزارش میناب نیوز ،ابوذر مهدی نخعی در جلسه شورای اداری شهرستان میناب ضمن تبریک  دهه کرامت اظهار کرد : حضور و وجود با برکت  امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) در کشور ایران را از عنایات خداوند متعال نسبت به ملت و کشور است و همه مردم شکر گزار وجود این دو گوهر تابناک آستان امامت هستند.

وی ادامه داد  : شهرستان میناب دارای ظرفیتهای بالایی در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی دانست که نمونه بارز آن برگزاری جشنواره فرهنگی بین المللی امام رضا(ع) یا مرکز قرآنی و اهل بیت روستای کشپیری بخش سندرک و مراسمات مذهبی و دینی با حضور بی نظیر مردم و سایر آئین های ملی و مذهبی است که بایستی مسئولان و مردم این عشق و ارادت خود را به ائمه اظهار برای سایر هموطنان  انعکاس دهند.

نخعی دربخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز خبرنگار عنوان کرد : فرهنگ و تاریخ غنی شهرستان میناب که آمیختگی زیبایی با امور دینی و مذهبی دارد ظرفیت بسیار بالایی است که بایستی این ظرفیت به سایر هموطنان بخوبی ارائه شود که استفاده از ابزار رسانه بهترین راه انتقال این فرهنگ و برند شهرستان میناب است که خبرنگاران و نهادهای متولی بایستی این حرکت را با همراهی مردم فهیم شهرستان راهبری کنند.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه با انتقاد از برخی از کج سلیقگی های در خصوص انعکاس و بزرگنمایی های موضوع برخورد با معضل قاچاق در شهر میناب و همچنین استان هرمزگان که بصورت کوله بری یا ته لنجی صورت می گیرد عنوان کرد : مردم مرزنشین شهرستان میناب و استان هرمزگان بزرگترین ضربه را از قاچاق و قاچاقچیان بزرگ و سازمان یافته خورده اند و اکنون معرفی این شهرستان بعنوان مرکز ترانزیت قاچاق کالا در رسانه ملی و سایر رسانه ها مورد رنجش خاطر مردم این دیار شده است که شایسته توجه و دقت بیشتری در این موضوع بود.

نماینده عالی دولت در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: پس از انتخاب شایسته مردم در سال 92 و اعتماد به دولت تدبیر و امید و گفتمان اعتدال امروز پس از سه سال از تلاش و همت دولت در حوزه های مختلف شایسته نیست اینگونه دولت مظلومانه مورد تخریب و هجمه قرار گیرد.

وی اجرای موفق طرح تحول سلامت و ایجاد ثبات اقتصادی را دو دستاورد مهم برای رفاه مردم دانست و اظهار داشت : اجرای طرح تحول سلامت که در حال اجراست دستاورد خوب دولت برای کاستن آلام و رنج بیماران دانست که مورد توجه مردم قرار گرفت. 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1928

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge