امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

نقش سازنده ای مردم میناب در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی / میناب می تواند به عنوان یک مرکز تولیدی مشاغل خانگی در کشور مطرح باشد

میناب نیوز : معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت : میناب می تواند به عنوان یک مرکز تولیدی مشاغل خانگی در کشور مطرح باشد .

به گزارش میناب نیوز ، سردار سعید فرجیان در جلسه شورای اداری شهرستان میناب با اشاره به اینکه دشمن در صدد ضربه زدن به آرمانهای کشور است اظهار کرد : راه برون رفت از این موضوع  تکیه برمردم  است .

وی ادامه اداد :  دستور العمل سیاستهای اقتصاد مقاومتی راهبرد مناسب برای حل این مشکل است و ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی توسط دولت در همین راستا می باشد که شاهد دستاوردهای خوبی طی این مدت هستیم .

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین تصریح کرد : سازمان بسیج از سال 90 با پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای را با برنامه ریزی بر توسعه و تقویت مشاغل و واحدهای تولیدی خانگی داشته که تخصیص اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات و 200 هزار شغل موید این موضوع می باشد و این روند نیز ادامه خواهد داشت .

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه رویکرد این نهاد در حوزه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی هر یک از مناطق کشور تاکید بر تولید و توسعه واحدهای تولیدی است  و شهرستان میناب نیز با توجه به ظرفیت های بسیاری که در حوزه کشاورزی و آبزیان دارد می تواند به عنوان یک مرکز تولیدی مشاغل خانگی در کشور مطرح باشد و نقش سازنده ای مردم این شهرستان در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1938

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge