امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

طرح‌های توسعه سواحل مکران باید به طور جد مدنظر و اجرا قرار داشته باشد

میناب نیوز : قائم مقام و معاون سياسي وزیر کشور گفت : طرح‌های توسعه سواحل مکران باید به طور جد مدنظر و اجرا قرار داشته باشد.

به گزارش میناب نیوز ، محمد حسين مقیمی در گردهمایی فرمانداران و بخشداران تابعه استان هرمزگان با اشاره به سند چشم انداز و امضای اين توسط مقام معظم رهبری، اضافه کرد: همه در کشور باید خود را با این سند و اهداف آن هماهنگ و برای رسیدن به افق‌های تعیین شده کوشش کنیم و دولت یازدهم جهت‌گیری‌ها و مسیر را به سمت تحقق اهداف سند چشم انداز اصلاح کرده است.  

وی یادآور شد: سرمایه‌گذاری‌های متعددی برای هرمزگان تعریف و این استان یکی از استان‌های مهم در سند چشم انداز کشور به شمار می‌رود، کما اینکه طرح‌های توسعه سواحل مکران باید به طور جد مدنظر و اجرا قرار داشته باشد.  

مقیمی افزود: بخشی از رشد هشت درصدی به وسیله سرمایه‌گذاری و بخشی دیگری نیز به وسیله بهره‌وری محقق می‌شود، و معنی این است که اگر موفق به جذب کافی سرمایه‌گذاری نشدیم باید به سراغ اصلاح روش‌ها با هدف افزایش بهره‌ وری برویم.

   قائم مقام و معاون سياسي وزیر کشور با بیان اینکه به طور اصولی و منطقی هر روزه در حال رفع موانع هستیم، یادآور شد: در کنار تقویت تعاملات جهانی، به تقویت و اقتدار داخلی و همچنین اقتصاد قوی چشم داریم و در این راه امید و اعتماد مردم و فرصت‌های موجود و استفاده از آنها بسیار مهم و کلیدی است.  

مقیمی تصریح کرد:‌ غرب و دیگر کشورها هیج وقت دست از مخالفت با ما برنمی‌دارند، و این ما هستیم که باید با تدبر گام در راه توسعه و اعتلای کشور از لابلای مشکلات برداریم.

  وي در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال 84 یک بار در تولید گندم خودکفا شدیم و مجدد به مشکل در این راستا برخوردیم و حدود هشت سال گندم را از خارج وارد کردیم، اضافه کرد: مجددا یک دولت سر کار آمد و طبق برنامه، اجرای عدالت، جلب اعتماد و احترام به مردم موفق شد به کمک همین مردم مجدد کشور را در امر تولید گندم خودکفا کند.  

وی گفت: بدون اینکه درآمدهای کلان داشته باشیم، بدون اینکه درآمدهای نفتی بالایی داشته باشیم، مردم به میدان آمدند و به کشور و نظام کمک کردند و باید گفت این مردم شایسته بهترین تکریم‌ها هستند.  

 مقیمی به مبحث انتخابات اشاره و اظهار داشت: دولت نشان داد در برگزاری انتخابات اخیر مجلس، توانایی بالایی در اجرای قانون و احترام به رای مردم دارد، که در انتخابات 96 نیز بايد با همين روحیه و توجه به نشاط اجتماعی، پویایی و حضور گسترده، و توجه به امنیت این رویداد، از همین الان گام در راه برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برداريم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1991

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge