امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

افتتاحیه چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در هرمزگان / حضور پیرغلامانی از 17 کشور جهان در این اجلاس

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : پیرغلامانی از 17 کشور جهان در این اجلاس حضور دارند .

به گزارش میناب نیوز ، جاسم جادری در آئین افتتاحیه چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد، ضمن خیرمقدم به پیرغلامان و خادمان حسینی با ابراز خرسندی از برگزاری این اجلاس در استان هرمزگان، عنوان کرد: میزبانی از خادمان و پیرغلامان حسینی لیاقتی می خواهد که به لطف خدا در چهاردهمین اجلاس این لیاقت شامل مردم دریادل و حافظان خلیج همیشه فارس و این استان عاشورایی شد.

 وی ادامه داد: هرچه از عمر قیام عاشورا می گذرد بر عظمت آن افزوده است و یاد و خاطره شهدای این قیام در دل ما سرزنده تر می شود و این قیام سرمشقی برای آزادگانی است که از ارزش های الهی دریغ نمی کنند و در برابر گردن کشان استوارند.

 استاندار هرمزگان با بیان اینکه ظالمان عالم به خیال خود ریشه های این قیام عظیم را نشانه گرفته و هرساله با بیان شبهاتی آن را تضعیف کنند، اظهار داشت: اما با این حال هرساله عزاداری امام حسین (ع) با شور و قدرت مضاعفی برپا می شود و ذکر هنرمندانه مناقب ائمه معصومین در این راه با ارزش و ستودنی است.  

جادری تصریح کرد: چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که با همت قابل تقدیر رسانه ملی و مدیریت تدبیر و امید در استان هرمزگان برگزار می شود صدقه جاریه ای است که جان انسان ها را با مصائب امام حسین شستشو می دهد و بذر شهامت و قیام الهی را به بار می نشاند و این قیام اسلام را در جهان گسترش می دهد.  

وی گفت: پیرغلامانی از 17 کشور جهان در این اجلاس حضور دارند و ندای شرف و وجدان انسانی و آزادگی را سر می دهند و اثرات برگزاری آن در آستانه محرم در جان شیفتگان حسینی مضاعف می شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1992

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge