امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

سیزدهمین کنفرانس ملی صنایع و تولید ایران در هرمزگان برگزار می شود / کنفرانس ملی صنایع و تولید ایران فرصتي براي معرفي صنعت هرمزگان است

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : برگزاري کنفرانس ملی صنایع و تولید ایران در هرمزگان فرصتي براي معرفي و توجه به صنعت استان است . 

میناب نیوز ، جاسم جادری در نشست هماهنگی برگزاری سیزدهمین کنفرانس ملی صنایع و تولید ایران، با بیان اینکه کارهای پژوهشی بسیار خوبی در استان صورت گرفته است، اظهار داشت: برگزاری چنین همایش‌ها و کنفرانس‌هایی می تواند ما را به سمت کاربردی کردن پژوهش ها و وارد کردن امور علمی به صنعت هدايت كند.

 وی افزود: برگزاری این کنفرانس می‌تواند به عنوان یک فرصت مهم برای طرح و بررسی مشکلات باشد و ما نمی‌گوییم که برگزاری این رویدادها قرار است تمام مشکلات را حل کند، بلکه نفس برگزاري این همایش‌ها برای هرمزگان رو به توسعه یک برند و معرفي كننده ظرفيت هاي استان است.

 استاندار هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان، در ماه‌های اخیر در سطح اخبار ملی قرار گرفته است، یادآور شد: این کنفرانس کمک می‌کند، نام هرمزگان در حوزه و عرصه صنعت نیز مورد توجه قرار گیرد.  

جادری خواهان مشارکت جدی‌تر صنایع و مناطق آزاد موجود در استان برای شرکت در این همایش شد و تاکید کرد: همه در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری توان و امکانات موجود را برای برگزاری هر چه بهتر این همایش به کار گیرند.  

سیزدهمین کنفرانس ملی صنایع و تولید ایران آبان ماه سال جاري به ميزباني دانشگاه هرمزگان و با مشاركت صنايع استان برگزار مي شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 1999

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge