امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

گرد همایی شورا های تامین شرق و مرکز هرمزگان در میناب برگزار شد / در راستای تقویت ارتباطات و همکاری های لازم در مرکز شرق هرمزگان برگزار شد

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : این گردهمایی در راستای تقویت ارتباطات و همکاری های لازم بین شهرستان های شرق استان و با هدف ارتقای بیش از پیش امنیت برگزاری شد .

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در پایان گردهمایی شورا های تامین شرق و مرکز استان هرمزگان به میزبانی شهرستان میناب برگزار شد اظهار کرد : مقوله مهم و اثر گذار در سایر موضوعات مهم هر اجتماع است و امنیت در سایه  تعامل بین دولت و مردم محقق خواهد شد بنابراین ضروری است برای تداوم و ثبات آن تلاش بیشتری شود.

رئیس شورای تامین و فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به اینکه شهرستان میناب و شرق استان هرمزگان از نقاط مهم و اثر گذار در مولفه های مختلف امنیتی اعم از امنیت فیزیکی و روانی می باشد که لزوم توجه به این منطقه از کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر و برگزاری این گردهمایی نیز در راستای تقویت ارتباطات و همکاری های لازم بین شهرستان های شرق استان با هدف ارتقای بیش از پیش امنیت برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در ادامه اظهار کرد : تعامل و همکاری همه دستگاههای امنیتی و اجتماعی که دارای نقش اثر گذار در تامین امنیت می باشند می تواند اثرات سوء مربوط به تخلفات مختلف در حوزه های امنیتی به حداقل ممکن برساند و در ادامه آن شاهد تقویت احساس امنیت در جامعه باشیم.

نخعی همچنین عنوان کرد : به لطف خداوند متعال و راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اکنون کشور ایران جزیره امنیت در دریای بحران منطقه ای و جهانی می باشد و این امنیت مرهون تلاش و مجاهدت همه دستگاههای امنیتی و اجتماعی می باشد.

معاون استاندار هرمزگان گفت : گردهمایی اعضای شوراهای تامین شهرستانهای شرق استان با حضور استاندار و سایر اعضای شورای تامین استان و شرق هرمزگان با دستور کار بررسی آخرین موضوعات و دستورکارهای امنیتی شهرستانهای شرق استان شامل شهرستان میناب ، سیریک، رودان ، بشاگرد و جاسک به میزبانی شهرستان میناب برگزار شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2035

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge