امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

بهره برداری از ۱۹ پروژه تجاری و مسکونی در دهه وقف در شهرستان میناب

میناب نیوز : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میناب گفت : ۱۹ پروژه تجاری و مسکونی در دهه وقف در شهرستان میناب به بهره برداری می رسد .

به گزارش میناب نیوز ، حجت اله قاسمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام برنامه های دهه وقف در شهرستان میناب اظهار کرد : دهه وقف از ۷ آذرماه و با زدن زنگ دهه وقف به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا در این شهرستان  آغاز  و تا ۱۶ آذر ماه ادامه دارد .

وی افزود : ۱۵ پروژه تجاری و ۴ پروژه مسکونی به صورت مشارکتی که سهم اوقاف ۷ پروژه تجاری و ۲ پروژه مسکونی است در دهه وقف در شهرستان میناب به بهره برداری می رسد .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میناب مراسم عزاداری وسینه زنی همراه با مراسم لبیک یا رسول الله را از برنامه های آغازین روزهای دهه وقف در شهرستان میناب عنوان کرد و گفت : از دیگر برنامه های این ایام برگزاری مراسم ویژه شهادت امام رضا (ع) ، همایش یاوران وقف و ویزیت رایگان می باشد.

وی همچنین از دیگر برنامه های اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان میناب را برگزاری نشست صنفی و همچنین نشست با پزشکان ، دیدار با امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه ، توزیع بسته های فرهنگی در نمازجمعه ، غبارروبی بقاع متبرکه و تجلیل از خانواده شهدا واقف و روحانیون عرصه وقف ، عیادت از بیماران  و اهدای خون توسط کارکنان این اداره عنوان کرد .

قاسمی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد : بزرگترین وقف درسال جاری در شهرستان میناب قطعه زمینی به مساحت ۱۲۱۴ مترمربع توسط اسماعیل پورصیدی  جهت احداث حوزه علمیه در شهرهشتبندی این شهرستان است.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2068

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge