امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

دو پروژه شاخص ملی و در سطح بین ‌الملل در دهه فجر در هرمزگان افتتاح می شود

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : دو پروژه شاخص ملی و در سطح بین ‌الملل در دهه فجر در هرمزگان افتتاح می شود .

به گزارش  میناب نیوز ، جاسم جادری در گفتگو با برنامه "کیله" سیمای مرکز خلیج فارس، ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: در کنار پروژه‌ هایی که در دهه فجر افتتاح می شوند، دو پروژه شاخص ملی و در سطح بین ‌الملل در هرمزگان  داریم که شامل یک کارخانه فولاد صبا و فاز دوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس است.

وی به کلنگ ‌زنی نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک و‌ شهرک صنعتی مشترک ایران و چین در جاسک، و تلاش برای آغاز به کار عملیات پالایشگاه نفت هرمز در شرق هرمزگان اشاره کرد و افزود:‌ هرمزگان با پروژه‌ هایی که در این استان در دست اجراست به شکل یک کارگاه سازندگی بزرگ در آمده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در دهه فجر 654 پروژه در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: برای‌ این میزان پروژه اعتباری معادل دو هزار و 29 میلیارد تومان صرف شده که امید است بخشی از نیازهای مردم را تامین کند.

جادری گفت:‌ بعد از دهه فجر نیز حدود 400 کیلومتر راه روستایی آسفالته در استان به بهره‌ برداری می‌رسد که این امر نیز در نوع خود یک نوع رکورد به حساب می ‌آید.

وی تصریح کرد:‌ در حوزه بازرگانی و تجارت و تعاملات با کشورهای همسایه نیز در هرمزگان کارهای زیادی صورت گرفته که نمونه بارز آن آغاز حرکت ایجاد شده بین عمان و هرمزگان است که تاکنون در این زمینه دستاوردهای قابل توجهی نیز حاصل شده است.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2125

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge