امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

بهره‌ برداری از ۴۴ پروژه در شهرستان میناب در دهه فجر

میناب نیوز : معاون استاندار  و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : 44 پروژه در دهه فجر در شهرستان میناب به بهره برداری می رسد .

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در نشست خبری كه به مناسبت دهه فجر در ساختمان معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد : باید با برنامه ریزی های منسجم ، آرمان های انقلاب را به نسل های سوم و چهارم انقلاب انتقال داد.

وی با بیان اینکه  کمیته های مختلفی برای اجرای برنامه های دهه فجر در شهرستان میناب تشکیل شده  است ، عنوان کرد : برنامه های مختلفی در ایام الله دهه فجر با همکاری تمام کمیته ها در سراسر نقاط شهرستان میناب به نحو مطلوب برگزار خواهد شد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در ادامه سخنان خود تصریح کرد  : 44 پروژه عمرانی ، تولیدی و خدماتی در شهرستان میناب در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود : برای اجرای و افتتاح این پروژه ها در شهرستان دوم هرمزگان 2۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

وی در بخش  پایانی سخنان خود گفت : مسئولان دولت تدبیر و امید با حضور در جمع مردم در روستا ها و شهر های ، شهرستان میناب ضمن گزارش عملکرد این دولت ، مشکلات مردم را به صورت ویژه رسیدگی و در جهت رفع آنها اقدام کنند .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2128

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge