امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

فرمانداران و بخشداران پناهگاه مردم هستند

 میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت: فرمانداران و بخشداران مرجع و پناهگاه مردم هستند و مشكلات در هر زمينه اي كه پيش مي آيد مردم به سراغ آنها مي روند پس بايد از اين فرصت كم نظير خدمت رساني حداكثر استفاده را كرد. 

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، دكتر جاسم جادري در گردهمايي فرمانداران و بخشداران استان به نامه حضرت علي (ع) به مالك اشتر در خصوص چگونگي حكومت داري اشاره كرد و اظهار داشت: طبق فرمايش حضرت علي (ع) بايد براي رضايت عامه مردم حركت كنيم و راضي كردن چند نفر خواص و مسئول را ملاك عمل قرار ندهيم. 

وي خطاب به فرمانداران و بخشداران استان افزود: اجازه ندهيد كسي براي مردم گردن كشي كند و از وقت استراحت خود براي رسيدگي به مشكلات و رفع نيازهاي مردم بزنيد. 

وي گفت: فرمانداران و بخشداران مرجع و پناهگاه مردم هستند و مشكلات در هر زمينه اي كه پيش مي آيد مردم به سراغ آنها مي روند پس بايد از اين فرصت كم نظير خدمت رساني حداكثر استفاده را كرد. 

استاندار هرمزگان اعتدال را مبناي حركت تمامي مسئولين به ويژه نمايندگان عالي دولت در شهرستان ها و بخش ها عنوان كرد و بيان داشت: خيلي تند نرويد و عقب هم نمانيد و براي حل مشكل مردم صابر، بردبار و با استقامت باشيد و به فرمايش حضرت علي (ع) با انصاف برخورد كنيد. 

دكتر جادري به بخش ديگري از فرمايشات حضرت علي (ع) اشاره كرد و ابراز داشت: همه اموال و آنچه در دست حكومت ها است از آن مردم مي باشد و شما تنها كليد دار اين اموال هستيد پس امانت دار خوبي باشيد و حتي فراتر از توان براي مردم كار كنيد. 

وي خاطر نشان كرد: امروز با وجود رهبري شخصي كه صفات علي گونه دارد ما نيز بايد خود را استاندار و فرماندار حكومتي در راستاي حكومت مولايمان بدانيم و در اين مسير گام برداريم. 

وي تاكيد كرد: به صراحت مي گويم به سفارش كسي مدير، فرماندار و بخشداري را تعويض و يا تثبيت نمي كنم مگر آنكه كارآمدي و ناكارآمدي وي در مجموعه اثبات شود و به اين نتيجه برسيم. 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 218

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge