امروز: چهارشنبه 29 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

پیام تسلیت استاندار هرمزگان در پی شهادت بانوی هرمزگانی در حادثه تروریستی تهران / شهادت بانویی بسیجی فاطمه رنجبري زاده از شهرستان ميناب

میناب نیوز : استاندار هرمزگان شهادت بانوی هرمزگانی را تسلیت گفت 

به گزارش میناب نیوز ، متن پیام جاسم جادری به دین شرح است : بسم رب الشهدا و الصدیقین ، شهادت سركار خانم فاطمه رنجبري زاده تمبانوئي، بانويي سرافراز و بسيجي از ديار شهرستان ميناب در استان هرمزگان، در حادثه تروريستي تهران را خدمت خانواده اين شهيد بزرگوار، مردم شريف استان هرمزگان و شهرستان ميناب تسليت عرض مي كنم.

 شهادت اين بانوي هرمزگاني در كنار ساير هموطنان، در اقدام جنايتكارانه تروريست هاي تكفيري سند ديگري از جنايت هاي استكبار جهاني و دشمنان بشريت عليه ملت ايران است.

 ملت مقاوم ايران در طول بيش از 38 سال گذشته با وجود اينكه از ترورهاي كور دشمنان زخم هاي بسياري بر تن دارد اما همواره در برابر جنايتكاران ايستادگي كرده و بي شك بار ديگر پاسخ محكمي به تروريست هاي جنايتكار خواهد داد.

 اينجانب بار ديگر شهادت بانوي هرمزگاني را در اين حادثه تسليت گفته و براي بازماندگان صبر و اجر و براي اين بانوي بزرگوار محشور شدن با سیدة نساالعالمین حضرت فاطمه (س) و اسوه صبر و استقامت حضرت زينب كبري (س) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

جاسم جادری 

استاندار هرمزگان

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2208

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge