چاپ این صفحه

آب بندرعباس بوی تعفن می‌دهد / مسئولان این آب را برای رئیس جمهور و وزرا ببرند / استاندار و نمایندگان پیگیر آبشیرین‌کن بندرعباس باشند

میناب نیوز : امام جمعه بندرعباس گفت : آب بندرعباس بوی تعفن می‌دهد. وقتی مسئولی به هرمزگان سفر می‌کند، آب متعفن بندرعباس را جلوی او بگذارید و اگر مسئولان به استان نیامدند از این آب برایشان ببرید تا بخورند و بدانند مردم بندرعباس چه می‌کشند!

به گزارش میناب نیوز به نقل از فارس ، آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی  در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: من از نمایندگان استان در مجلس و استاندار هرمزگان می‌خواهم که در زمان سفر رئیس جمهور و وزرا به هرمزگان برای آنها آب معدنی نخرید بلکه جلوی آنها از همین آب متعفن بندرعباس را بگذارید تا بدانند که مردم چه می‌کشند و چه آبی مصرف می‌کنند و اگر مسؤولان نیامدند از این آب برای آنان بفرستید تا بخورند و بدانند.

وی افزود: آب بندرعباس بو می دهد و متعفن است. چرا به داد مردم نمی‌رسید؟امام جمعه بندرعباس در ادامه با بیان این که حرف اول بعد از هوا، آب آشامیدنی برای مردم است، عنوان کرد: از نماینده‌های مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌کنم که به این مسأله بیشتر توجه کنند و آن را پیگیری کنند چرا که همه پول خرید آب معدنی را ندارند بنابراین استاندار و نمایندگان پیگیر آبشیرین‌کن باشند.

آیت الله نعیم‌آبادی اضافه کرد: وعده‌ای چاق می‌شنویم اما عمل به آن نمی‌بینیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2225