امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

بازدید هیئت بورد مامایی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان و دانشکده بهداشت میناب

میناب نیوز : مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب گفت : هیئت بورد مامایی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان و دانشکده بهداشت میناب بازدید کردند.

به گزارش میناب نیوز ، دکتر حسینی زینلی اظهار کرد : هدف از این بازدید صورت گرفته توسط هیئت بورد مامایی وزارتخانه را ارزیابی امکانات و زیرساخت‌های دانشکده بهداشت مجتمع عالی سلامت شهرستان میناب برای اخذ مجوز پذیرش دانشجوی مامایی عنوان کرد.

وی افزود : در این دیدار ،دکتر تهرانيان و دکتر تقی زاده رئیس هیئت بورد مامایی وزارت بهداشت و درمان به همراه رئیس دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و عضو هیئت بورد پرستاری با حضور در دانشکده بهداشت میناب از امکانات ، پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های دانشکده بازدید کرده و صلاحیت در پذیرش دانشجوی مامایی این دانشکده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب تصریح کرد : در ادامه فضاهای مختلف آموزشی از جمله آزمایشگاه‌ ، بخش‌های مهارت های بالینی ، بخش زنان ، مرکز رایانه ، کلاس‌های درس ، اتاق گروه‌ها و اعضاء هیئت علمی ، کتابخانه ، سالن‌های کنفرانس و سایر امکانات دانشکده مورد بازدید هیئت بورد مامایی قرار گرفت و سپس با حضور در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب ، در جلسه‌ای با حضور مدیر شبکه بهداشت ، رئیس بیمارستان و مسئول زایشگاه ، وضعیت آموزش بالینی را ارزیابی و پس از آن ، از بخش‌های مختلف از جمله کلینیک تخصصی و زایشگاه بیمارستان بازدید کردند.

لازم به ذکر است : هیئت بورد مامایی وزارت بهداشت ، از برخی مناطق روستایی محروم شهرستان میناب بازدید کردند و از نزدیک شاهد دلایل و ضرورت اعزام و اسکان هر چه سریعتر فارغ التحصیلان ماهر و بومی ماما در مناطق بودند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2242

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge