چاپ این صفحه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با صدور پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت

میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب  در پیامی ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.

 به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در پیام خود به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار آورده است :  

بسم الله الرحمن الرحیم   ن والقلم ومایسطرون  نامگذاری ۱۷ مرداد ماه روز شهادت خبرنگار شهید " محمود صارمی " به عنوان روز خبرنگار فرصت ارزشمندي است برای پاسداشت و قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های بی‌دریغ خبرنگاران بیدار و آزاد اندیشی که زبان گویا و چشم بیدار جامعه‌اند.

اندیشه سازان آگاه و دردمندی که در جهت تعالی افکار عمومی، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند.

 خبرنگاران به راستی وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه نقش به سزایی دارند و در بصیرت بخشی به جامعه و توسعه اجتماعی می توانند منشا خدمات بزرگی باشند.  

خبرنگاران عزیز با آگاهي از حساسیت های رسالت خطير و عظيم خبرنگاري ، صادقانه گام در مسير روشنگري، معرفت افزايي و بيان حقايق نهاده و در راه تحقق اين رسالت سترگ و پيامبرگونه خويش، از هيچ تلاش و كوششي فرو گذار نبوده و نيستند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و سایر شهدای عرصه اطلاع رسانی و رسانه و تبریک روز خبرنگار به همه فعالین حوزه رسانه و خبر، امیدوارم در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی،تولیدو اشتغال شده است، شاهد هم فکری، وحدت و انسجام همه نیروهای دلسوز و توانمند به ویژه خبرنگاران متعهد به عنوان یکی از اقشار نخبه و تأثیرگذار جامعه در راستای توسعه و بالندگی بیش از پیش میهن عزیزمان ایران اسلامی باشیم .

و با توجه به تاکید حسن روحانی ، رئیس جمهور به لزوم گردش آزادانه ی اخبار و اطلاعات در سطح جامعه، بتوانیم با هم افزایی و همفکری گامهای موثری در راستای اطلاع رسانی صحیح و نگهداشت حرمت قلم در جامعه برداریم.

 

                                 ابوذر مهدی نخعی                            

          معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2264