چاپ این صفحه

اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در شهرستان میناب / آمادگی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان در شهرستان میناب را داریم

میناب نیوز : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان  گفت : آمادگی برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان در شهرستان میناب را داریم .

به گزارش میناب نیوز، علیرضا درویش نژاد در آئین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در شهرستان میناب با اشاره به اینکه سیاست تمرکز زدایی از مرکز استان به شهرستان میناب کار بسیار خوبی است اظهار کرد : ایجاد فضای علمی و معرفتی و برگزاری مسابقات استانی در این سطح نیازمند طی فرآیند های است که در شهرستان میناب بخوبی اجرا شد .

وی ادامه داد : این کار مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان در برگزاری این مسابقات در شهرستان میناب و درامر سیاست تمرکز زدایی  از بندرعباس به این شهرستان و اجرای رویداد های فرهنگی بسیار ارزشمند است و جای تحسین دارد و بسیار سپاسگزاریم .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به شاخص های فرهنگی ، علمی و جغرافیایی شهرستان میناب عنوان کرد : در صورتی که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب زیرساخت های لازم را برای برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان در شهرستان میناب فراهم کنند آمادگی خود را برای برگزار کردن این نمایشگاه در این شهرستان و انتقال آن از بندرعباس به میناب را اعلام می داریم .

وی در بخش پایانی سخنان خود همچنین تصریح کرد : در این رویداد بزرگ در هرمزگان حداکثر 800  ناشر حضور خواهند داشت .

شایان ذکر است : این دوره از مسابقات با حضور 235 نفر شامل  ۱۲۰نفر مرد  و ۱۱۵ زن  به مدت دو روز در رشته حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل و اذان برگزار شد و  با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2266