امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

حضور وزیر اطلاعات در بین خانواده های دانش آموزان مینابی حادثه واژگونی اتوبوس / حامل پیام تسلیت رئیس جمهور ایران اسلامی به خانواده مینابی

میناب نیوز : وزیر اطلاعات در بین خانواده های دانش آموزان مینابی حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر داراب حضور پیدا کرد .

 به گزارش میناب نیوز ، حجت‌الاسلام سید محمود علوی عصر امروز سه‌شنبه بعد از حضور در بین خانواده های مینابی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان در مراسم سالگرد و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام عباس عباسی نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع امام خمینی(ره)  میناب با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی اظهار کرد : اگر قصور و تقصیری در سانحه اخیر باشد پیگیری و برخورد خواهد شد .

وی افزود : این شهرستان لنگرگاه مکتب اهل بیت و تشیع در جنوب کشور است و در هرجای کشور که مینابی ها حضور دارند عطر اهل بیت در آن نقطه استشمام می شود.  

وزیر اطلاعات حجت الاسلام عباسی را عنصری تاثیر گذار در عرصه یادگیری و آموزش علوم دینی به مردم دانست .

 وی افزود : حجت الاسلام عباسی در مجلس صاحب نظر و بحث بود و در دوران خود نقش بسزایی در مجلس ایفا می کرد و در زندگی خود ساده زیست بود.

  علوی عنوان کرد : این همت مردم میناب برای برگزاری این یادواره ارتحال این مجاهد خستگی ناپذير بسیار ستودنی است.  

  وی همچنین در بخش پایانی سخنان گفت : درود بر مردم میناب که عالم بزرگوار و این مجاهد خستگی ناپذير  مرحوم حجت الاسلام عباس عباسی را فراموش نکرده اند و بعد از گذشت چهارده سال از رحلت این بزگوار اینگونه از مقام شامخ آن قدردانی می کنند.    

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2292

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge