امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

استاندار جديد هرمزگان داراى سابقه اجرایی و تقنینی است

میناب نیوز : وزیر کشور گفت : استاندار جديد هرمزگان داراى سابقه اجرایی و تقنینی است .

به گزارش میناب نیوز ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جریان سفر یک روزه خود به استان هرمزگان با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با آیت الله نعیم آبادی دیدار و گفت وگو کرد.  

وی در ابتدای این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به ایشان گفت: با توجه به سیاستی که دولت دارد در صدد این هستيم که در سطح استانها تغییراتی داشته باشیم و دوستان تجربیاتی که در این استان و دیگر استانها آموخته اند در دیگر استانها استفاده کنند و همچنین برخی از استانداران هم بر اساس تمایل خود می خواهند در سایر دستگاه های دیگر خدمت کنند.

 وزیر کشور تصریح کرد: ما از عملکرد جاسم جادری در این استان به طور کلی راضی هستم و تلاش شان در حد مقدورات بوده است البته موفقیت ایشان مرهون هماهنگی هایی بوده که در این استان وجود داشت.  

رحمانی فضلی تأکید کرد: موفقیت دولت و جاسم جادری در این استان را نتیجه هماهنگی هایی می دانیم که در این استان وجود داشته که در این استان هیچ مشکلی از نظر هماهنگی و همکاری نداشتیم و نماینده ولی فقیه در استان نیز در این زمینه نقش مهمی ایفا کردند و از این جایگاه حمایت و پشتیبانی و همکاری کردند.  

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس این استان نیز بسیار هماهنگ بودند و همکاری داشتند افزود: اکنون ما با دوستانمان در مجلس هماهنگ  تر هستیم و خدا را شکر بین نمایندگان مجلس و وزارت کشور مشکلی وجود نداشته و ندارد و این هماهنگی که بین مسئولان وجود دارد باعث شده فرصت خدمت به مردم بیشتر از گذشته فراهم شود.

  وزیر کشور بیان کرد:  همتی استاندار جدید هرمزگان نیز جزء مدیران باسابقه است و سابقه نمایندگی مجلس هم دارند یعنی در هر دو حوزه اجرا و تقنینی دارای سابقه هستند و با تجاربی که در حوزه های مختلف و سابقه ای هم که در استانداری قزوین در سال های اخیر داشته که موفق هم بوده ان شاءالله امیدواریم باعث افزایش کیفیت در ارائه خدمات به مردم شود. امیدواریم کماکان پشتیبانی و حمایت و همکاری هایی که جنابعالی و سایر دوستان داشته اید در مورد استاندار جدید هم کماکان وجود داشته باشد تا ان شاءالله بتوانیم در این فرصتی که برای ما وجود آمده برای تحقق آرمانهای انقلاب تلاش کنیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2303

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge