امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

راه‌یابی نمایش«آقای قاضی صدایم را می‌شنوید» از هرمزگان به جشنواره تئاتر فجر

میناب نیوز:نمایش«آقای قاضی صدایم را می‌شنوید»، به کارگردانی حسن سبحانی از میناب به جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، رضا اوژند دراین باره اظهار کرد: نمایش«آقای قاضی صدایم را می‌شنوید» به نویسندگی مرتضی شاه‌کرم و به کارگردانی حسن سبحانی در شهرستان میناب تولید شد.‏ 

وی افزود: این نمایش پس از موفقیت در سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای سوره ماه که در بوشهر برگزار شد، به بیست و سومین جشنواره تئاتر سراسری سوره ماه راه یافت و روز یکشنبه ۲۷ مهرماه در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه رفت. 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر سراسری سوره ماه با حضور جمعی از پیشکسوتان تئا‌تر کشور، هنرمندان گروه‌های نمایشی و مخاطبان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد. 

اوژند بیان کرد: نمایش«آقای قاضی صدایم را می‌شنوید»، دراین جشنواره همچنین موفق به کسب رتبه اول در بخش موسیقی و رتبه سوم در بخش کارگردانی شد و در جمع چهار نمایش برتر برای حضور در جشنواره سراسری تئاتر فجر قرار گرفت. 

وی گفت: در این نمایش حسین اصیلی، حسن ذاکری، مهرداد ذاکری، علی اسدی، فرشاد اسلامی، اسماعیل مرادی، احمد رنجبرنیاء، زهرا رودابه، سکینه باشنده، عبدالرضا سهرابی، علی پیله آرام، گلنساء زارعی و کلثوم تنومند ایفای نقش نموده‌اند.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 232

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge