امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

بندر تیاب میناب به بندر هاب صادرات محصولات شیلاتی هرمزگان تبدیل می‌شود

میناب نیوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری هرمزگان گفت : بندر تیاب شهرستان میناب به بندر هاب صادرات محصولات شیلاتی هرمزگان تبدیل می‌شود .

به گزارش میناب نیوز ، علی رئوفی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بندرتیاب شهرستان میناب خواستار گسترش زیرساخت‌ها و استقرار نمایندگی ادارات در این بندر شد و عنوان کرد: توسعه اقتصادی از طریق صادرات غیر نفتی راه نجات  کشور است.  

وی ادامه داد: هرمزگان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه بندری دارد که فعال شدن بنادر مختلف همچون بندر تیاب میناب می‌تواند نقش بسزایی در رشد این مناطق داشته باشد.

 رئوفی خاطرنشان کرد: بندر تیاب میناب بندری بسیار قدیمی در استان هرمزگان است که فعال‌سازی آن بیش از پیش باید مورد اقبال عمومی قرار گیرد و فعال شدن این بندر می‌تواند نقش چشمگیری در بهبود معیشت مردم شهرستان میناب داشته باشد.

 معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها در بندر تیاب شهرستان میناب ، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط همچون گمرک، سازمان بنادر، استاندارد، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صنعت معدن و تجارت نسبت به استقرار نمایندگی خود در این بندر جهت رونق گرفتن آن اقدام کنند.

 وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: در شرایط فعلی اقلامی همچون صنایع دستی و ظروف از این بندر صادر می‌شود که در برنامه‌ریزی‌ها تبدیل بندر تیاب میناب به بندر هاب صادرات محصولات شیلاتی پیش بینی شده است.

همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از تشکیل کارگروه بررسی مسائل و مشکلات بندر تیاب خواستار آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای رونق این بندر شد و اظهار داشت: فعال‌سازی بندر تیاب خواسته دیرینه مردم این خطه است که در صورت تحقق این مهم شاهد رونق کسب و کار در این بندر مهم خواهیم بود.

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2347

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge