امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

کشیدن خط سوم آب از میناب به بندرعباس خیال باطل است

 میناب نیوز : امام جمعه میناب گفت : اگر مسئولین آب منطقه ای استان هرمزگان تصور می کنند که می توانند خط سوم آب از میناب به بندرعباس بکشند خیال باطل است.

به گزارش میناب نیوز حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر در خطبه های نماز جمعه  این هفته میناب اظهار کرد : مردم متدین و منصف میناب از قدیم الایام این را می دانید که راجب آب حرف من روشن است .

وی با اشاره با اینکه اگر به آب به صرف آب نگاه شود نه نان سیاسی یک عده ای گفت : بعضی از آب میناب می خواهند نان سیاسی برای خود بپزند .

امام جمعه میناب در ادامه سخنان خود افزود : بنده اولین مدافع مردم میناب در موضوع آب بودم ، هستم و خواهم بود .

وی تصریح کرد : آن زمانی که سد استقلال میناب پرشده بود و دریچه آن را باز کردند بنده داد خشکسالی شهرستان میناب و جلگه میناب را زدم و در دفاع از آبروی مردم میناب تک بودم .

خطیب جمعه میناب افزود : در همین مسجد وزیر دولت وقت آمد و گفت : شنیدم سد میناب پر آب شده خوشحال و خدا را شکر کردم و گفتم سد میناب پر آب شده نوش جان مردم بندرعباس باشد .

 وی درادامه سخنان خود اظهار کرد : حالا بقیه شدن مدافع آب میناب ، اگر از آب بخواهند نان سیاسی تامین شود ، بنده نیستم  و من مدافع آب هستم و تا جای که به اموال بیت المال آسیبی نرسد و تسویه حساب با افرد و اشخاص نشود ؛ و آب سد رفت آبروی ما نزارید برود.

حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر افزود : در طول همین یکسال و نیم بیشتر بهره برداری برای باغات و زمین های زراعی به همت فرماندار شهرستان میناب از سد صورت گرفته و کمترین برداشت از چاهها داشته ایم .

وی گفت : مگر ما چی می خواستیم اینکه آب و مشکل آب ما استانی شود و الان ما مشکل آب را به همت فرماندار شهرستان میناب کشوری کرده ایم .

خطب جمعه میناب گفت :بنده از مسئولان آب منطقه ای استان هرمزگان که چرا توضیح لازم ، کافی و عمومی و قابل استناد به مردم نمی دهد گلایه مند هستم .

وی افزود : اگر مسئولین آب منطقه ای تصور می کنند که می توانند خط سوم آب از میناب به بندرعباس بکشند خیال باطل است .

معتمدی فر دربخش پایان سخنان خود در این خصوص گفت : مگر ما نمی خواهیم آب از چاه ها برداشت نشود و سه میلیون لیتر کجا ۱۵ میلیون لیتر کجا و موتورها خاموش هستند و برای کشاورزی از سد دارد استفاده می شود .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2356

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge