امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

بسیج تصویری واقعی از اراده ملت بزرگ ایران است / اجتماع بزرگ بسيجيان استان هرمزگان برگزار شد

میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت: سیج تصویری واقعی از اراده ملت بزرگ ایران است .

به گزارش میناب نیوز ، فریدون همتی در اجتماع بزرگ بسيجيان استان هرمزگان كه به مناسبت پنجم آذر سالروز تشكيل بسیج مستضعفین برگزار شد، عنوان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام خمینی(ره) آن را برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل و بنیان نهاد.

 وی اضافه کرد: بسیج در دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن کارنامه درخشانی دارد و انقلاب به برکت بسیج وجود دارد و ادامه خواهد داشت.

 استاندار هرمزگان افزود: تا زمانی که ملت ما پيرو ولایت و رهبری و حامی رهبری و نظام باشند این انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد و مردم وظیفه خود را در همه مقاطع‌ حساس با حضور در صحنه و تبعیت از ولايت فقيه به خوبی انجام داده‌اند.

 همتي بسیج را ادامه دهنده راه شهیدان دانست و تصريح كرد: بسیج رزمندگاني همچون شهيد حججی‌ها دارد كه نقش مهمي را در نابودي و ساقط كردن تكفيري‌هاي داعش بر عهده داشت.

 وی گفت: پیدايش داعش و گروهک‌های تکفیری توسط استکبار جهانی برای خراب کردن چهره اسلام و مسلمانان انجام شد اما خشونتی که گروهک‌های تکفیری مانند داعش انجام می‌دهند، هیچ ارتباطي به دین پرمحبت اسلام ندارد بلکه برگرفته از اسلام آمریکایی و برای بدجلوه دادن مسلمانان است و اين گروه تكفيري با الگوگيري از بسيج نابود شد.

 استاندار هرمزگان عرصه فعالیت بسیج را بسیار فراتر از عرصه‌های دفاع دانست و بيان داشت: اکنون بسیج تصویری واقعی از اراده ملت بزرگ ایران است و بسیج و بسیجی امروز پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه راستین انقلاب اسلامی است.

 همتی خاطرنشان كرد: با لطف خداوند متعال و با همت رزمندگان و بسیجیان، بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی ایران کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2368

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge