امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

برای ساخت مدارس تخریبی در شهرستان میناب نیازمند خط اعتباری ویژه و نگاه ملی هستیم

میناب نیوز :معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب  گفت : برای ساخت مدارس تخریبی در شهرستان میناب نیازمند خط اعتباری ویژه و نگاه ملی هستیم.

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب که با حضور مسئولان  استانی و شهرستانی برگزار شد ضمن تبریک  هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص) اظهار کرد : شهرستان میناب  به عنوان دومین شهرستان استان هرمزگان دارای مدارس تخریبی و فوق بحرانی است .

 وی ضمن تشکر از مدیرکل آموزش وپرورش استان هرمزگان گفت : باید در جهت استاندارد سازی مدارس شهرستان به عنوان یک بحث جدی تلاش مضاعف انجام دهیم .

 معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد : برای خروج از این بحران نیازمند خط اعتباری ویژه و نگاه ملی هستیم  و خواستار اعزام کارشناسان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برای برنامه ریزی مناسب دقیق و اصولی در جهت نوسازی مدارس این شهرستان شدند .

 وی بااشاره به اینکه با پیگیری های صورت گرفته و تلاش مسئولان امر یک میلیارد تومان برای ساخت دو مدرسه در شهرستان میناب اختصاص یافته است افزود : با اتمام ۲۳ مدرسه نیمه تمام و شروع  به ساخت مدارس جدید در شهرستان میناب شاهد افزایش مدارس استاندارد در این شهرستان خواهیم بود .

 نخعی با بیان این مطلب که برای مدیریت این موضوع  و ادامه خدمات آموزشی مناسب به دانش آموزان و با برنامه ریزی ها انجام شده به صورت موقت کانکس در اختیار مدارس شهرستان میناب قرار گرفته است .

 فرماندارویژه شهرستان میناب ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز اظهار کرد : آموزش  و پرورش نقش مهمی در تربیت و آموزش فرزندان ایران اسلامی دارد و خواستار مشارکت خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدارس در این شهرستان شدند .

 وی در بخش پایانی سخنان خود گفت : باید از ظرفیت قانونی تغییر کاربری مدارس  در جهت  توسعه نظام آموزشی و ساخت مدارس در شهرستان میناب به نحو احسن استفاده کنیم .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2377

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge