امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

ظرفیت های مردمی در عرصه ورزش به کار گرفته شود

استاندار هرمزگان گفت: باید در عرصه ورزش نیز همانند سایر بخش ها از ظرفیت های مردمی و سرمایه گذاری بخش خصوصی استفاده کنیم.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، دكتر جاسم جادری در آئین افتتاح باشگاه سوارکاری پرش هرمزگان با بیان اینکه این پروژه نمونه ای موفق از یک کار مردمی موفق و مورد پسند عموم مردم است، عنوان کرد: هدف از ایجاد این باشگاه سوارکاری تقویت ورزش در استان و ایجاد شرایط مناسبی برای علاقه مندان به این رشته ورزشی بوده است. 

وی با تاکید بر اینکه در زمینه های مختلف باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد، افزود: این باشگاه با سرمایه گذای بخش خصوصی و با استانداردهای مناسب ایجاد شده که در اثر همت بلندی که به کار گرفته شد به مرحله بهره برداری رسید. 

استاندار هرمزگان تصریح کرد: ما از تمامی علاقه مندان در بخش های مختلف برای سرمایه گذاری دعوت و حمایت می کنیم که در سایر رشته های ورزشی نیز باید چنین سرمایه گذاری های مردمی و از سوی بخش خصوصی اتفاق بیفتد. 

جادری خاطرنشان کرد: دولت وظیفه سیاست گذاری، هدایت گری و ظرفیت سازی را بر عهده دارد و بخش خصوصی و مردمی باید در زمینه های مختلف ورود و سرمایه گذاری کند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 238
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge