امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

خواسته ما رفع مشکل آب شرب در تمام روستاهای شهرستان میناب است

 میناب نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : خواسته ما رفع مشکل آب شرب در تمام روستاهای شهرستان میناب است .

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی امروز در نشستی که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در معاونت استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد ضمن قدردانی از اقدامات مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان اظهار کرد : الحمد لله کارهای خوبی در جهت رفع مشکلات آب شرب روستا ها در شهرستان میناب صورت گرفته است .

وی با اشاره به مشکل آب آشامیدنی مردم در روستاهای شهرستان میناب گفت : یکی از خواسته های ما رفع مشکل آب شرب در تمام روستاهای شهرستان میناب است و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان با برنامه ریزی و اولویت بندی در جهت رفع آن گام بردارد.

معاون استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه یکی از درخواست های مردم شهرستان میناب در سفر استاندارهرمزگان تکمیل شبکه فاضلاب و تصفیه خانه در تیاب این شهرستان است که امروز با تلاش مجموعه شرکت آب و فاضلاب شاهد طی روند پایانی آن هستیم ، خواستار نظارت دقیق و اصولی و اتمام هرچه سریع تر آن شد .

وی بابیان این مطلب که استاندارد سازی شبکه های آب روستایی شهرستان میناب هرچه سریعتر انجام شود تصریح کرد : شوراهای اسلامی روستاها و بخشداران شهرستان میناب نهایت همکاری را با مجموع آب و فاضلاب روستایی در این زمینه انجام دهند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به مجتمع های آب در دست احداث و آب شرین کن در کرگان شهرستان میناب گفت : آب حیات منطقه است و اقدام لازم در جهت تسریع در روند اجرای این پروژه ها صورت گیرد .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمرگان در این نشست نیز با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب مردم روستاهای شهرستان میناب به تبیین سیاستهای این شرکت در راستای رفع مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان پرداخت و افزود : طی قراردادهای صورت گرفته با پیمانکاران بزودی در جهت رفع مشکلات شکستگی لوله های آب شرب در روستاهای شهرستان میناب اقدامات لازم انجام می گیرد .

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات بتوان گام مهمی در راستای رفع مشکلات آب شرب روستایی شهرستان میناب برداشت.

حمزه پور : در بعضی از مناطق استان هرمزگان آب وجود ندارد و از طریق آب شیرین کن تامین می شود و در شهرستان میناب نیز در حال احداث آب شرین کن هستیم و برنامه ریزی در جهت توسعه آن نیز انجام می شود .

وی برای انجام پروژه های کوچک و بزرگ نیاز به صرف منابع مالی است و خواستار فرهنگ‌سازي توسط شوراهای اسلامی در جهت همکاری مردم در موضوعات مختلف و پرداخت به موقع قبوض آّب شرب شدند .

مدیر عامل آبفار با اشاره به استاندارد سازی شبکه های آب روستای و با برنامه ریزی صورت گرفته بخشی از روستاهای شهرستان تعویض شبکه صورت گرفته است و دیگر روستا ها نیز انجام می شود .

وی با بیان این مطلب که آنچه در توان مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان در جهت رفع مشکلات آب شرب روستا بر می آید انجام می شود گفت : پروژه فاضلاب و تصفیه خانه در تیاب شهرستان میناب نیز در حال انجام است و بزودی به بهره برداری می رسد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد : مردم برای انجام امورات خود در حوزه آب شرب روستایی به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2388

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge