امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

حق مرزي به كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي در هرمزگان نيز تعلق يابد و پرداخت شود

میناب نیوز : معاون توسعه مديريت و منابع وزارت كشور گفت : تلاش خواهيم كرد حق مرزي به كاركنان مجموعه استانداري، فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها و ساير دستگاه‌هاي اجرايي در هرمزگان نيز تعلق يابد و پرداخت شود.

به گزارش میناب نیوز، جواد ناصریان در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان با بيان اينكه وزارت كشور و سازمان اداري و استخدامي براي اصلاح ساختار فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها اقداماتي را آغاز كرده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اينكه شهرستان‌ها و بخش‌ها به لحاظ جمعيت و ديگر شاخص‌ها طي سال‌هاي اخير رشد داشته‌اند اما ساختار آنها همچنان قديمي بود، ساختار فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها در كشور مورد بازنگري قرار گرفت.

وي ادامه داد: در راستاي اصلاح ساختار فرمانداري‌ها، در مجموع 600 پست معاونت فرماندار به فرمانداري‌هاي سراسر كشور اضافه شده است.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت كشور افزود: همچنين 40 درصد بخشداري‌ها كه نيازمند تقويت ساختار بودند با ايجاد پست معاون بخشدار تقويت خواهند شد تا خدمات‌رساني به مردم در سطح شهرستان‌ها و بخش‌ها به شكل بهتري صورت گيرد.

ناصريان تصريح كرد: براي اجراي اين اصلاح ساختار از ظرفيت نيروي انساني مجموعه وزارت كشور در سراسر استان‌ها براي پست‌هاي ايجاد شده استفاده مي‌شود.

وي بيان داشت: اولويت وزارت كشور استفاده از توانمندي نيروهاي جوان و مستعد و به خصوص بانوان در عرصه مديريت است.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت كشور با اشاره به بررسي پرداخت حق مرزي براي كارمندان در مناطق مرزي، عنوان كرد: با توجه به بررسي‌هاي صورت گرفته تلاش خواهيم كرد تا حق مرزي به كاركنان مجموعه استانداري، فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها و ساير دستگاه‌هاي اجرايي در هرمزگان نيز تعلق يابد و پرداخت شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2391

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge