امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

احداث زیر ساخت های بندری در شهرستان میناب نوید دهنده آینده روشن را می دهد

میناب نیوز : معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان میناب گفت : احداث زیر ساخت های بندری درشهرستان میناب نوید دهنده آینده روشن را می دهد.

به گزارش میناب نیوز ،ابوذر مهدی نخعی در جلسه شورای اداری شهرستان میناب که با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزارشد ضمن تشکر از مجموعه تعزیرات حکمتی اظهار کرد : برنامه های خوبی برای ایجاد اشتغال پایداردر شهرستان میناب در حال انجام است .

وی افزود :این برنامه ها منجر به توسعه بنادر کوچک در شهرستان میناب می شود که این امر به صورت پایلود در این شهرستان در حال انجام است .

معاون استاندارهرمزگان تصریح کرد : ظرفیت های اقتصادی بالقوه ای در شهرستان میناب وجود داد که متناسب با این ظرفیت ها رشد اقتصادی صورت نگرفته است .

وی گفت: در شرق هرمزگان نقاط بکر و قابل توجهی وجود دارد و مانند دیگر نقاط استان نیازمند زیرساخت ها است و خواستار نگاه ویژه دستگاه های اجرایی در این زمینه شدند .

فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به معیشت مرزنشیان در شهرستان میناب افزود : بستری قانونی باید فراهم شود که معیشت مردم از قاچاق کالا جدا شود .

وی اظهار کرد : جلسات متعددی جهت توسعه بنادر شهرستان میناب صورت گرفته است و امروز شاهد ایجاد بازار ملوانی در بندرتیاب میناب هستید ودر آینده نیز در کرگان میناب نیز اجرای خواهد شد .

وی افزود : در بازار ملوانی شهرستان میناب کالاها با توجه با آیین نامه ملوانی به صورت کلی وارد می شود و به صورت خرد به گردشگران وخریداران به فروش میرسد .

وی تصریح کرد : برنامه ریزی ها به گونه ای تعریف شود که ظرف مدت 5 سال به جایگاه برسیم که 30 درصد از جمعیت گردشگر هرمزگان به شرق هرمزگان و شهرستان میناب سفر کنند .

این مسئول افزود : توسعه گردشگری و تجارت در شهرستان میناب اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را به همراه خواهد داشت و معیشت مردم را تامین می کند .

وی افزود : زیر ساخت های خوبی در شهرستان میناب فراهم شده است  و در حال انجام است که نوید دهنده آینده روشن را می دهد .

معاون استاندار هرمزگان همچنین به صادرات محصولات کشاورزی ودامی درشهرستان میناب از طریق بنادر این شهرستان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد در این زمینه نیز هدف گذاری ها صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه در جهت جذب تسهیلات اشتغالزا نیز تلاش های خوبی صورت گرفته است خواهان افزایش جذب تسهیلات با توجه به ظرفیت های موجود شهرستان میناب شدند .

فرماندار ویژه شهرستان میناب در بخش پایانی سخنان خود ضمن تبریک پیشاپیش ایام مبارک فجرافزود : پیشرفت های که در ایران اسلامی صورت گرفته دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید این توفیقات را به نسل چهارم انقلاب اسلامی انتقال دهیم .

وی افزود : برنامه های دهه فجر در شهرستان میناب فراگیر باشد و در تمام شهرها و به ویژه در روستاهای پرجمعیت این شهرستان برگزار شود .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2409

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge