چاپ این صفحه

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان میناب برگزار شد / زبان جمهوری اسلامی ایران صلح و آرامش است

میناب نیوز: معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: زبان جمهوری اسلامی ایران صلح و آرامش است .

به گزارش میناب نیوز ، ابوذر مهدی نخعی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهرستان میناب در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد : مردم ایران اسلامی چهل سال است که در شهر های بزرگ و کوچک جشن پیروزی انقلاب خود را می گیرند و اقدار خود را به رخ جهانیان می کشانند .

وی افزود : امروز ما وارد چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران شده ایم و آرمان های جمهوری اسلامی ایران همان استقلال آزادی و جمهوری اسلامی ایران است و هیچ گونه تغییری نکرده است .

معاون استاندارهرمزگان تصریح کرد : زبان جمهوری اسلامی ایران زبان صلح و آرامش و دعوت برای صلح و دوستی است و این کشور می تواند در همه مسائل و دربخش های مختلف تصمیم بگیرد .

وی افزود: ما سال ها برای بدست آوردن استقلال کشورمان ، چه قبل از انقلاب و چه در هشت سال جنگ تحمیلی با تحمل شکنجه ها و به شهادت رسیدن جوانان این مرز وبوم اسلامی ، دفاع کردیم و امروز نیز در عرضه بین الملل فرزندان این کشور با مذاکره از استقلال کشور دفاع می کنند .

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به اینکه استقلال و جمهوری اسلامی خط قرمز ما است گفت : هیچ راهی در برابر ایران اسلامی ندارند جز سر تعظیم گفتگو است .

وی در ادامه سخنان خود افزود : ما با دنیا با منطق صحبت می کنیم و راه کشور ایران اسلامی پیشرفت و تعالی است .

نخعی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی ایران امانتی دردست ما است اظهار کرد :باید بخوبی از آن حفاظت کنیم و به نسل های بعدی بسپاریم .

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد : در ایام دهه مبارک فجر ۱۰۵ پروژه در حوزه های مختلف از جمله بهداشت ودرمان ،آموزش ، راه و سرمایه گذاری در شهرستان میناب به بهره بردای رسید.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2434