امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

دیدار ذوالقدر با وزیر بهداشت ودرمان / آغاز عملیات بیمارستان دوم میناب در سال آینده

میناب نیوز: عملیات بیمارستان دوم میناب سال آینده آغاز می شود.

 به گزارش میناب نیوز، سید مصطفی ذوالقدر در دیدار با سید حسن قاضی زاده هاشمی در محل وزارت بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه میناب پر جمعیت ترین شهرستان هرمزگان بعد از بندرعباس است اظهار کرد: وضعیت خدمات درمانی شهرستان میناب در خور شان مردم این شهرستان نیست. 

وی افزود : بیمارستان فعلی شهرستان میناب علاوه بر پذیرش مراجعه کنندگان مینابی پذیرای بیمارانی از دیگر شهرستان های شرق هرمزگان و بعضا برخی از شهرستان های استان کرمان می باشد.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: پذیرش بالا باعث شده بیمارستان میناب با کمبودهای شدید روبرو شود که لزوم توجه بیشتر مسئولین مربوطه به این بیمارستان و ایجاد بیمارستان دوم میناب را می طلبد.

وی گفت: انتظار مردم شهرستان میناب از وزارت بهداشت این است که هر چه سریعتر عملیات احداث بیمارستان دوم میناب را شروع کند.

 وزیر بهداشت و درمان نیز در این دیدار اظهار کرد: خرسندم که در هفته های اخیر در شرق هرمزگان حضور داشتم و از نزدیک‌ مشکلات مربوط به وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در این منطقه را بررسی کنم.

وی ابراز امیدواری کرد : همه ی سعی مجموعه ی وزارت بهداشت بر این است که نیازمندی های مربوط به بهداشت ودرمان در استان هرمزگان بخصوص منطقه ی شرق استان را مرتفع کنیم.

هاشمی تصریح کرد: تعدادی آمبولانس در آینده ای نزدیک به اورژانس های هرمزگان افزوده خواهد شد و همانطور که در سفر اخیر قول داده ام  ۴ دستگاه به پایگاه های اورژانس میناب اختصاص داده خواهد شد.

وی در خصوص ایجاد بیمارستان دوم میناب گفت: به مردم این شهرستان وعده ی ایجاد یک بیمارستان مجهز را می دهم و  در تلاشیم در سال آینده عملیات مقدماتی ایجاد آن آغاز گردد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2441

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge