امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

بزودی رشته‌های تحصیلات تکمیلی در واحد میناب راه‌اندازی می‌شود

میناب نیوز:معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از راه‌اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی در واحد میناب در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش میناب نیوز،دکتر محسن دهقانی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به همراه دکتر مهدی باقری دبیر هیات امنای استان با خلیل سزیده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب دیدار و از امکانات و تجهیزات و فضای آموزشی این واحد دانشگاهی بازدید کردند. 

دهقانی با اعلام رضایتمندی از پیشرفت‌های دانشگاه از نظر فضای آموزشی و امکانات علمی و پژوهشی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با توجه جمعیت دانشجویی و ساختمان‌های آموزشی و کارگاهی و رفاهی از واحدهای بسیار خوب استان بوده و سومین واحد دانشگاهی از نظر شاخص‌های کاری است. 

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان سرعت و پیشرفت در پروژه‌های عمرانی میناب را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: این پیشرفت نشان دهنده آینده روشن و بسیار خوبی برای واحد میناب است.  

دهقانی راه اندازی تحصیات تکمیلی را نیاز مردم منطقه و واحد میناب عنوان کرد و گفت: واحد میناب با داشتن امکانات و فضای آموزشی مناسب تلاش در راه اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی داشته باشد و جذب و تقویت کادر هیات علمی از معیارهای جذب رشته‌های کار‌شناسی ارشد است. 

وی افزود: نظر به نگاه ویژه استان به واحد میناب بعد از تجمیع پردیس واحد علوم و تحقیقات هرمزگان در واحد بندرعباس پیشنهاد شد 3 رشته تحصیلی کار‌شناسی ارشد از طریق معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه از سال تحصیلی جدید واحد میناب پذیرش دانشجو در این مقطع تحصیلی داشته باشد که این امر از طریق استان در حال پیگیری و انشالله در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد و مردم میناب و شرق هرمزگان از این رشته‌های تحصیلی استفاده کنند.

منبع:آنا

 

 

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 246

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge