امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

بخشی از تاریخ کشور ایران اسلامی در منطقه میناب رقم خورده است / جشنواره سور، سرنا، زندگی یک کار فرهنگی و هنری ماندگار است

میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت: بخشی از تاریخ کشور ایران اسلامی در منطقه میناب رقم  خورده است.

 به گزارش میناب نیوز،فریدون همتی در جشنواره آئینی، سنتی و موسیقی سور، سرنا، زندگی که در تیرور شهرستان میناب برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره به یک کار فرهنگی و هنری ماندگار تبدیل شده که در آستانه سال نو سرآغاز مبارکی برای سال جدید است.

وی شهرستان میناب را از مناطق سکونتگاهی بسیار قدیم در ایران دانست افزود: بخشی از تاریخ کشور ما در منطقه میناب رقم خورده است و میناب همواره مردمانی خوب و شریف و پرتلاش داشته و نامی آشنا برای ایرانیان بوده است.

استاندار هرمزگان افزود: مردم میناب مردمی بزرگ، با اصالت، با فرهنگ و بخشی از تاریخ و تمدن ایران هستند و تمامی عناصر فرهنگی و هنری، همگرایی و وحدت در این منطقه وجود داشته است.

همتی با بیان اینکه امروز هم مردم این شهرستان برای اقتصاد و فرهنگ و امنیت کشور در تلاش هستند، تصریح کرد: محصولات بسیار خوبی توسط مردم این منطقه تولید می شود و میناب از مناطق فعال و سرزنده و سرشار از ظرفیت و فرصت به شمار می رود.

وی گفت: در سایه این روحیه و تلاش و کار و جدیت زنان و مردان این شهرستان شاهد شکوفایی بیشتر این منطقه خواهیم بود.

استاندار هرمزگان بیان داشت: برای توسعه بیشتر شهرستان میناب باید همه توان خود را در کنار هم قرار دهیم و در این مسیر گام های بزرگی برداریم تا آینده خوب و درخشانی را برای این منطقه رقم بزنیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2463

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge