چاپ این صفحه

میناب آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزی است

میناب نیوز: معاون سیاسی و اجتماعی گفت: میناب آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزی است .

به گزارش میناب نیوز،محمد ریاضی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان میناب در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز اظهار کرد: مدیران دستگاه های اداره ضمن بررسی عملکرد خود در سال 96 با شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه خود برای سال جدید درجهت رشد و توسعه شهرستان میناب برنامه ریزی مدون و اصولی داشته باشند.

وی افزود: برنامه ریزی های مناسبی با توجه به پتانسیل های گردشگرپذیری شهرستان میناب در تعطیلات نوروزی توسط ستادهماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان برای جذب حداکثری مهمانان نوروزی صورت گرفته است.

معاون سیاسی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: شهرستان میناب نقاط دیدنی فراوانی از جمله قلعه ،بام ،ساحل ، چنگل حرا ، سد ، پنج شنبه بازار،آبشار و گل فشان دارد که اطلاع رسانی های خوبی در این زمینه برای معرفی به گردشگران انجام گرفته است .

وی با اشاره به نصب علائم راهنمایی و رانندگی در میناب گفت: علائم راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف شهرستان جهت خدمات هرچه بهتر به شهروندان و مهمانان نوروزی نصب شده است و همچنین خواستار بررسی های نهایی جهت نصب علائم در این زمینه شدند.

ریاضی با بیان اینکه ستاد مرکزی مهمانان نوروزی شهرستان میناب در پارک مکران میناب آماده ارائه خدمات به هم وطنان است اظهارکرد: بنرهای خوش آمدگویی و راهنما نیز در نقاط مختلف شهرستان میناب نصب شده است.

وی در پایان افزود: مدارس و پارک ها برای اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان میناب مشخص شده است و آماده ارائه خدمات هستند .

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2465