امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

در نوروز ۹۷ بیش از ۲۵۰ هزار نفر وارد شهرستان میناب شدند/ تقدیر و تشکر معاون استاندار از مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان

میناب نیوز: معاون استاندار هرمزگان وفرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: در نوروز ۹۷ بیش از ۲۵۰ هزار نفر وارد شهرستان میناب شدند.

به گزارش میناب نیوز، مهدی ابوذر نخعی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان میناب با اشاره به عملکرد سال قبل اظهار کرد: در سال گذشته با پشتکار و برنامه ریزی های صورت گرفته موفقیت های خوبی کسب کردیم .

وی افزود: در نوروز ۹۷ بیش از ۲۵۰ هزار نفر وارد شهرستان میناب شدند و از اماکن تاریخی، فرهنگی، طبیعی، سواحل زیبا، مراکز و مجتمع‌های تجاری شهرستان میناب بازدید کردند که نشان دهنده رشد صد درصدی جذب گردشگر در این ایام در این شهرستان است.

معاون استاندار هرمزگان ضمن تشکر از اعضای ستاد مهمانان نوروزی در شهرستان میناب گفت:عملکرد این ستاد در ایام نوروز و قبل از نوروز قابل تحسین است .

وی افزود: در بازدید های صورت گرفته و گفتگو با مهمانان نوروزی رضایتمندی خود را از ارائه خدمات در بوستان ها ، مدارس و دیگر نقاط در شهرستان اعلام کردند.

نخعی افزود: شهرستان میناب دارای پتانسیل های بالقوه در بخش گردشگری است و با برنامه ریزی و تعریف چشم انداز و تبلیغات گسترده محیطی و شبکه های استانی به سمت جذب گردشگر تا یک میلیون نفر گام برداریم.

وی با اشاره به بحران آب استان گفت: دستگاه های متولی نهایت تلاش در این زمینه برای حل مشکلات مردم انجام دهند واز کوچک ترین ظرفیت موجود حداکثراستفاده کنند و با برنامه ریزی مدون در جهت اشاعه فرهنگ صرفه جویی و درست مصرف کردن آب اقدام کنند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: باید نسبت به افزایش رضایتمندی مردم در چارچوب وظایفمان تلاش کنیم و به نحو مطلوب ادارات شهرستان میناب پاسخ گو ارباب رجو باشند .

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در نام گذاری امسال گفت: حمایت از کالای ایرانی ، عملیاتی و اجرایی شدن آن یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی است .

نخعی افزود: عملی کردن شعار حمایت از کالای ایرانی برعهده آحاد جامعه و مسئولین است و در این مسیر همگان باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند چرا که با خرید کالای ایرانی در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور گام برداشته ایم.

وی اظهارکرد : یکی دیگر از راه های تحقق این شعار در ایران اسلامی حمایت از سرمایه‌گذاران و فراهم کردن تسهیلات لازم برای حضور بیشتر بخش خصوصی در عرصه تولید و اقتصاد است و خواستار حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان میناب شد.

نماینده عالی دولت درشهرستان میناب در بخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر از مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان گفت: به علت عدم آمایش سرزمینی مناسب بین شرق و غرب هرمزگان ، شرق هرمزگان از محرومیت در بخش های مختلف رنج می برد که با تلاش مدیرکل مالیاتی استان  امروز شاهد رفع بخشی از محرومیت ها هستیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان نیز در این جلسه با اشاره به نقش مالیات در پیشرفت و توسعه هر جامعه ای اظهار کرد:عامل اصلی توسعه کشور های در حال توسعه  یا توسعه یافته دریافت مالیات است.

وی افزود: شعار سال امسال حمایت از کالای ایرانی است و این امر باعث افزایش رونق خرید و رشد اقتصادی ایران اسلامی می شود و درنتیجه افزایش درآمد مالیاتی را به همراه خواهد داشت .

شاکر رضا مریدی گفت: از زمان شروع قانون ارزش افزوده تا سال ۹۵ بیش از ۲۶ میلیار تومان به شهرداری ها و دهیاری ها در شهرستان میناب پرداخت شده است .

وی تصریح کرد: برای توسعه شهرستان میناب در یازده ماه سال ۹۶ بیش از ۳۳ میلیار تومان ارزش افزوده به شهردارها و دهیاری ها پرداخت شده که رشد قابل توجهی نسبت به سال های گذشته داشته ایم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2476

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge